عصر خودرو

از طریق بانک ملی انجام می شود؛

واگذاری ۱۰ هزار میلیارد ریال اسناد خزانه اسلامی

عصر بازار- ۱۰ هزار میلیارد ریال اسناد خزانه اسلامی از طریق شعب مرکزی و میرداماد بانک ملی ایران واگذار می‌شود.

واگذاری ۱۰ هزار میلیارد ریال اسناد خزانه اسلامی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، این اسناد از سوی وزارت امور اقتصادی و دارایی به منظور تسویه بدهی مسجل دولت (دستگاه‌های اجرایی) به طلبکاران غیر دولتی (پیمانکاران) وزارتخانه‌های نیرو و راه و شهرسازی از طریق شعب مذکور و به صورت الکترونیکی واگذار می‌شود.

    قیمت اسمی هر یک از این اسناد یک میلیون ریال بوده و مهلت واگذاری آنها تا پایان تیر ماه سال جاری است. تاریخ سررسید اسناد مذکور، در شعب فوق 25 اسفند ماه سال جاری خواهد بود. این اسناد فاقد کوپن سود علی‌الحساب بوده و در سررسید، مبلغ اسمی اسناد به دارندگان آنها قابل پرداخت است.

    اسناد مذکور با نام بوده و معامله ثانویه آنها قبل از سررسید از طریق شرکت فرابورس ایران امکان‌پذیر است. همچنین قابلیت واگذاری به عموم را نداشته و صرفاً قابل واگذاری به پیمانکاران تعیین شده از سوی دولت بوده و قبل از سررسید قابل بازخرید در بانک نخواهند بود.

    واگذاری این اسناد به صورت الکترونیکی و از طریق نرم‌افزار موجود در تارنمای بانک ملی ایران به آدرس اینترنتیhttps://ap.bmi.ir/Treasury صورت می‌پذیرد.

     

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها