عصر خودرو

اجلاس آیورا در چابهار راهی برای شناخت شرکت‌های بین‌المللی

عصر بازار- مدیر عامل یک شرکت خدمات بندری گفت: با توجه به فضای پسابرجام، اجلاس آیورا که در بندر چابهار با حضور بیش از ۲۰ کشور حاشیه اقیانوس هند برگزار شد، می تواند زمینه شناخت و آشنایی با شرکت های بین المللی را فراهم کند.

اجلاس آیورا در چابهار راهی برای شناخت شرکت‌های بین‌المللی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، غلامرضا کامیاب در حاشیه برگزاری نخستین اجلاس رؤسای مناطق آزاد اقیانوس هند در چابهار اظهار کرد: برگزاری اجلاس آیورا در منطقه آزاد چابهار فضایی برای شناخت افراد ایرانی و غیر ایرانی از این منطقه فراهم کرده است.

    کامیاب با بیان اینکه شرکت تحت فعالیتش یک شرکت نیمه ایرانی و اروپایی است، خاطرنشان کرد: 60 درصد سهام این شرکت مربوط به یک شرکت بین المللی سوئدی و40 درصد آن متعلق به صندوق بازنشستگی کشوری است.

    وی خاطر نشان کرد: این شرکت که ارائه کننده خدمات بندری در ایران است، از 58 سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده است.

    کامیاب از کلید خوردن طرح ایجاد یک مگاپورت در جنوب ایران توسط این شرکت خبر داد و افزود: این طرح به عنوان بخشی از کریدور شمال و جنوب به شمار می رود که در حال حاضر در مرحله انتخاب مشاور داخلی این پروژه هستیم.

    وی همچنین ارزش این پروژه را 1.3 میلیارد دلار عنوان کرد.

    کامیاب افزود: پسا برجام می تواند علاوه بر احیای فضای گذشته به دلیل رشد اقتصادی و وجود بازار بزرگ 80 میلیونی ایران از یک سو و بازار کشورهای عراق و افغانستان از سوی دیگر این گردش مالی ترمیم شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها