عصر خودرو

هیات تجاری ۱۳ نفره چین در راه البرز

عصر بازار- هیات ۱۳ نفره تجاری - دولتی کشور چین روز دوشنبه چهارم خرداد ماه جاری وارد استان البرز می شود.

هیات تجاری ۱۳ نفره چین در راه البرز
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، دبیر کل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز روز شنبه  گفت: حضور هیات های تجاری کشورهای مختلف در این استان یا اعزام هیات تجاری از البرز به دیگر کشورها، فرصتی برای معرفی درست و کامل ظرفیت های این منطقه به شمار می رود.
    مسعود قاسمی افزود: همکاری های تجاری و صنعتی ایران و چین تا حد مطلوبی گسترش یافته و برای رسیدن به سطح بالاتر باید نشست های مستمر بین تجار و صاحبان صنایع ایران و چین برگزار شود.
    وی اظهار کرد: استان البرز دارای صنایع مختلف با محصولات متنوع است و ما آمادگی داریم در برخی زمینه های تولیدی استان مشارکت ویژه ای داشته باشیم.
    دبیرکل اتاق بازرگانی البرز با اشاره به شعار تعیین شده در سال جاری با عنوان اقتصاد مقاومتی، گفت: مهم ترین اقداماتی که به تحقق سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی کمک می کند، ایجاد تنوع در درآمدهای ارزی کشور، توسعه صادرات و خارج کردن کشور از اقتصاد تک محصولی است.
    قاسمی ادامه داد: هیات تجاری و بازرگانی متشکل از مسئولان و کارشناسان شرکت های تجهیزات در انرژی، زیرساخت، لوازم اداری و مبلمان منزل، داروهای گیاهی و شیمیایی، مواد غذایی فرآوری شده،دارو، نساجی ، خدمات بازرگانی، معدن، خدمات محافظت در مقابل آتش و قطعات خودرو به مدت یک روز دراستان البرز حضور خواهد داشت.
    وی تاکید کرد: تاکنون هیات های اوکراینی، بوسنی، ایتالیا، فرانسه و کرواسی، استونی، پرتقال ، هند ، تایوان و کرواسی به استان البرز سفر کرده اند.
    استان البرز با برخورداری از حدود سه هزار و 500 واحد تولیدی و صنعتی بزرگ و کوچک از قطب های صنعتی کشور است که بخشی از تولیدات صنعتی این استان به خارج از کشور صادر می شود .

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها