عصر خودرو

گزارش روزانه بازار مالی و مشتقه بورس کالا منتشر شد

عصر بازار- در معاملات امروز بازار مالی و مشتقه بورس کالا، معاملات گواهی سپرده شمش طلا با افزایش ۲۰۸ درصدی و بازار قراردادهای آتی با افزایش ۷۲.۵ درصدی روبه‌رو بود.

گزارش روزانه بازار مالی و مشتقه بورس کالا منتشر شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از کالاخبر ، در دادوستدهای امروز بازار گواهی سپرده کالایی 986 هزار گواهی سپرده به ارزش یک هزار و 502 میلیارد ریال دست به دست شد. بیشترین حجم معاملات امروز به مثابه روز قبل برای گروه زعفران نگین بود.

    در این روز یک هزار و 656 دفعه معامله صورت گرفت.

    نکته مهم معاملات امروز افزایش 208 درصدی حجم معاملات گروه شمش طلا نسبت به معاملات دیروز است.

    در دادوستدهای امروز بازار صندوق‌های کالایی، 105.5 میلیون واحد صندوق به ارزش 2 هزار و 496.1 میلیارد ریال دست به دست شد. در این روز 16 هزار و 570 دفعه معامله صورت گرفت. بیشترین حجم معاملات امروز صندوق‌های کالایی برای صندوق س. پشتوانه طلای زاگرس (جواهر 2) و صندوق طلای عیار مفید (عیار) بود.

    معاملات مشتقه: دادوستد 5.6 هزار قرارداد آتی
    در دادوستدهای امروز معاملات بازار قراردادهای آتی، 5.6 هزار قرارداد آتی به ارزش 558.7 میلیارد ریال منعقد شد. در این روز یک هزار و 936 دفعه معامله صورت گرفت. همچنین تعداد موقعیت‌های باز 39 هزار و 82 موقعیت تعهدی بود.

    نکته مهم معاملات بازار قراردادهای آتی، افزایش 72.5 درصدی حجم امروز معاملات نسبت به دیروز بود.

    در دادوستدهای امروز بازار قراردادهای اختیار معامله، 352 قرارداد به ارزش 991.5 میلیارد ریال منعقد شد. در این روز تعداد موقعیت‌های باز 22 هزار و 490 موقعیت تعهدی بود.

    برچسب ها