عصر خودرو

ایران و روسیه قراردادهای همکاری بندرگاهی امضا کردند

عصر بازار- چند قرارداد و تفاهمنامه مرتبط با حوزه های مختلف همکاری بندرگاهی بین یک شرکت صنعتی ایرانی و شرکت های بزرگ روسی در شهر آستراخان روسیه واقع در کناره دریای خزر امضا شد.

ایران و روسیه قراردادهای همکاری بندرگاهی امضا کردند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، این اسناد امروز (جمعه) با حضور «آلکساندر ژیلکین» استاندار و «علی محمدی» سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در آستراخان و «ویکتور ویناکوروف» رئیس اتاق بازرگانی و دیگر مسولین اقتصادی استان آستراخان از سوی امیر حسین کاوه معاون گروه صنعتی سدید و روسای شرکت های روسی امضا شد.

    تفاهمنامه ساخت دکل، جک آپ و بارج با شرکت کراسنیه روسیه از اسناد مهم امضا شده در آستراخان است.
    کاوه پس از امضای این اسناد گفت: گروه صنعتی سدید در چارچوب سیاست های کلان جمهوری اسلامی ایران برای افزایش مبادلات اقتصادی با روسیه، ارتقای توان تولید و سهم کشور در بازارهای جهانی، عقد قراردادهای بین المللی را در دستور کار قرار داده که امضای اسناد با بزرگترین شرکت کشتی سازی روسی از آن جمله است.
    وی همچنین حمایت دولت های ایران و روسیه از افزایش فراگیر همکاری های اقتصادی را سازنده ارزیابی کرده و تخصیص بودجه از طرف مسکو برای تامین مالی پروژه های مهم را بسیار مفید دانست.
    کاوه اظهار امیدواری کرد همکاری میان دو شرکت در زمینه ساخت شناور و کشتی نیز در آینده نزدیک عملیاتی شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها