عصر خودرو

مدیر شرکت هندی:

پیشرفت روابط تجاری ایران تا ۳ ماه دیگر مشهود می شود

عصر بازار- مدیر توسعه و بازاریابی شرکت هندی «فانوس طلایی جزیره» گفت: مدتی طول می کشد تا مشکلات مرتبط با تحریم ها حل و فصل شود اما به نظر می رسد تا دو سه ماه آینده، شاهد پیشرفت های چشمگیری در روابط تجاری ایران با سایر کشورها باشیم.

پیشرفت روابط تجاری ایران تا ۳ ماه دیگر مشهود می شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، «کانگا رامش» در حاشیه نشست تجاری ایران و هند  افزود: شرکت های هندی که پیش تر با شرکت های ایرانی همکاری کرده اند از لغو تحریم های ایران بسیار خوشحالند؛ زیرا می توانند در این کشور کسب و کار خود را دنبال کنند.

    مدیر توسعه و بازاریابی شرکت هندی «فانوس طلایی جزیره» گفت: پس از لغو تحریم ها، شرایط برای کسب و کار و تجارت با شرکت های ایرانی آسان تر شده و به مرور بهتر نیز می شود.
    رامش ادامه داد: به عنوان یکی از اعضای هیات تجاری هند، به تهران آمده ام تا بار دیگر روابط همکاری خود با شرکت های ایرانی را احیا کنم و به آینده بسیار خوشبینم.
    به گفته وی، شرکت فانوس طلایی جزیره یک شرکت کشتیرانی و حمل و نقل دریایی است که در زمان تحریم ها همکاری خود را به دلیل مشکل انتقال پول و نیز مسائل ایجاد شده برای بیمه کشتی هایی که برای ایران کالا حمل می کردند، قطع کرد.
     نشست مشترک تجاری ایران و هند دیروز (شنبه) در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران برگزار شد.
    سفیر هند در تهران در این نشست گفت: شرکت های حاضر در هیات تجاری هند، در بخش های نساجی، پوشاک، کشاورزی، آبیاری، گازرسانی و ماشین آلات پیشروند.
    «سهراب کومار» افزود: در صورت رفع مشکلات بانکی، ایران یک نقطه کانونی در سرمایه گذاری خارجی برای هند خواهد بود.
    هیات تجاری هند متشکل از حدود 30 شرکت مختلف که در زمینه های تولید چمدان، ابزارآلات کشاورزی، لوازم استیل آشپزخانه، انواع ساعت، دوچرخه و قطعات یدکی، محصولات کشاورزی، محصولات شیمیایی، محصولات دارویی، محصولات پتروشیمی و پالایشگاهی، زیرساخت های حمل و نقل، میوه، سبزیجات، ادویه، میوه خشک، گیاهان دارویی، دانه های روغنی، لوازم بهداشتی و آرایشی، پوشاک و صنایع نساجی هستند.
    ارزش تجارت دوجانبه ایران و هند به دلیل محدودیت های ناشی از تحریم های بین المللی علیه ایران، در فاصله ماه های آوریل تا دسامبر 2015 (فروردین تا آذر 1394) به کمتر از 10 میلیارد دلار رسید اما اکنون برنامه دو کشور مبتنی بر افزایش تجارت دوجانبه است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو