عصر خودرو

احتمال رشد ۶۰درصدی صادرات نفت ایران قوت گرفت

عصر بازار- منابع مطلع از برنامه بارگیری محموله های نفتی ایران اعلام کردند که در ماه مه سال جاری میلادی، صادرات نفت خام ایران از ۶۰ درصد رشد برخوردار می شود.

احتمال رشد ۶۰درصدی صادرات نفت ایران قوت گرفت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از نسیم آنلاین، برخی منابع اعلام کردند که صادرات نفت ایران در ماه مه سال جاری میلادی از 60 درصد رشد سالانه برخوردار خواهد شد.

    به گزارش رویترز، منابع مطلع از برنامه بارگیری محموله های نفتی ایران اعلام کردند که در ماه مه سال جاری میلادی، صادرات نفت خام ایران از 60 درصد رشد برخوردار می شود.

    طبق اعلام منابع یاد شده، صادرات نفت خام ایران به اروپا در دوره یاد شده به سطح پیش از تحریم ها باز خواهد گشت.

    رشد صادرات نفت ایران تا کنون فراتر از انتظار کارشناسان بوده است، به گونه ای که در ماه آوریل سال جاری میلادی، صادرات نفت ایران با 15 درصد رشد، به دو میلیون و 300 هزار بشکه رسید.

    در ماه مه سال جاری میلادی نیز صادرات نفت ایران به دو میلیون و 100 هزار بشکه در روز خواهد رسید، در حالی که این رقم در ماه مه سال 2015 میلادی تنها یک میلیون و 300 هزار بشکه در روز بود.

    افزایش بارگیری محموله های نفتی نشان می دهد که ایران توانسته است بر چالش محدودیت نفتکشها چیره شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها