عصر خودرو

هفته خنثی بورس ادامه دارد

عصر بازار- شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (دوشنبه، ۲۹ آبان) با هشت‌هزار و ۳۱۷ واحد کاهش، در ارتفاع ۲‌میلیون و ۱۷ هزار و ۹۱۵ واحدی قرار گرفت.

هفته خنثی بورس ادامه دارد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا، امروز در معاملات بورس تهران، بیش از 6 میلیارد و 544 میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش 48 هزار و 559 میلیارد ریال معامله شد.

    صنایع پتروشیمی خلیج فارس (فارس) با یک‌هزار و 127 واحد و فولاد مبارکه اصفهان (فولاد) با 691 واحد، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران (حکشتی) با 498 واحد، ایران‌ خودرو (خودرو) با 382، معدنی و صنعتی گل گهر (کگل) با 380 واحد، مخابرات ایران (اخابر) با 311 واحد و ذوب آهن اصفهان (ذوب) با 250 واحد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس داشتند.

    بیشترین تاثیر مثبت را نمادهای گروه توسعه مالی مهرآیندگان (ومهان) با 164 واحد، سرمایه‌ گذاری آتیه‌ دماوند (واتی) با 193 واحد و سرمایه‌گذاریی توکافولاد (هلدینگ (وتوکا) با 87 واحد داشتند.

    همچنین سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا)، سایپا (خساپا)، سرمایه‌ گذاری ساختمان‌ایران‌ (وساخت)، گسترش‌ سرمایه‌گذاری‌ ایران‌خودرو (خگستر)، تامین سرمایه کاردان (تکاردان) و سرمایه‌گذاری شاهد (ثشاهد) در نمادهای پُرتراکنش بورس قرار داشتند.

    آخرین وضعیت شاخص فرابورس

    شاخص فرابورس نیز امروز با 132 واحد کاهش به 24 هزار و 951 واحد رسید. در این بازار بیش از 9 میلیارد و 463 میلیون برگه سهم و اوراق مالی داد و ستد شد.

    صبا فولاد خلیج فارس (فصبا)، توسعه معادن کرومیت کاوندگان (کرومیت)، پویا زرکان آق دره (فزر)، فولاد شاهرود (فرود) و نیان الکترونیک (نیان) بیشترین اثر را بر شاخص فرابورس گذاشتند.