عصر خودرو

عملکرد ۱۱ ساله تالار منطقه ای همدان منتشر شد

عصر بازار- در فعالیت ۱۱ سال تالار منطقه‌ای همدان تعداد ۹۱۷۷ میلیون سهم به ارزشی بالغ ۳۰۵۷۴ میلیارد ریال معامله شده است.

عملکرد ۱۱ ساله تالار منطقه ای همدان منتشر شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس تهران، حاصل عملکرد 11 سال فعالیت بورس منطقه‌ای همدان (از اردیبهشت 1384 الی فروردین 1395)، دادوستد 9177 میلیون سهم به ارزشی بالغ 30574 میلیارد ریال بوده است.

    تالار منطقه‌ای همدان، به عنوان شانزدهمین تالار استانی اردیبهشت ماه سال 1384 فعالیت خود را به طور رسمی آغاز نمود.  این در حالی است که این تالار فعالیت خود را با یک دفتر کارگزاری مستقر در تالار همدان آغاز نمود و هم ­اکنون18 شرکت کارگزاری مجوز فعالیت در تالار منطقه‌ای همدان را دارا می­باشند.

      بر این اساس فراهم کردن امکان دسترسی شهروندان همدانی به بازار سرمایه و  بورس اوراق بهادارتهران ، اطلاع‌رسانی و گسترش فرهنگ سهامداری در منطقه، از مهمترین اهداف فعالیت این تالار است و  ایجاد 21071 کد معاملاتی، نشان از فراهم شدن زمینه آشنایی این تعداد افراد با بازار سرمایه و علاقه‌مندی آن‌ها به سرمایه‌گذاری در بورس تهران را دارد.

       همچنین بورس منطقه‌ای همدان در راستای آشنایی عموم شهروندان  با نحوه سرمایه‌گذاری در بورس تهران، اقدام به برگزاری همایش، کلاس‌های آموزش، سمینار و فراهم کردن امکان بازدید از تالار نموده است. در طی یازده سال فعالیت بورس منطقه­ ای همدان 6,075 نفر در کلاس آموزشی مقدماتی و 1,977 نفر در دوره آموزشی ترمیک شرکت کرده و 3536 نفر نیز از تالار بازدید نمودند.

    یادآوری می شود تالار منطقه‌ای همدان به منظور آشنایی شرکت ­های مستقر در استان که شرایط پذیرش در بورس اوراق بهادار را دارند، اقدام به برگزاری سمیناری با عنوان "آشنایی با مزایا و نحوة پذیرش سهام شرکت ­ها در بورس اوراق بهادار" نموده است. همچنین 3 همایش جهت آشنایی دانشجویان با بازار سرمایه نیز در دانشگاه بوعلی سینا همدان و دانشگاه آزاد واحد همدان برگزار شده است.

    علاقه مندان برای مشاهده اطلاعات بیشتر فایل های مرتبط  و یا اینجا را کلیک کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو