عصر خودرو

آغاز سری جدید طرح پیش فروش کامیون کشنده H۵ با استاندارد ADR

عصر بازار- ایران خودرو دیزل از آغاز سری جدید پیش‌فروش محصول کامیون کشنده H۵ با استاندارد سوخت ADR از چهارشنبه دهم آبان‌ماه خبر داد.

آغاز سری جدید طرح پیش فروش کامیون کشنده H۵ با استاندارد ADR
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایکوپرس،  این طرح ساعت 10 صبح چهارشنبه در سایت فروش محصولات ایران‌خودرو دیزل به نشانی esale.ikd.ir فعال خواهد شد.

    استاندارد ADR به تازگی به محصول کامیون کشنده H5 اضافه شده و از این پس تمامی کامیون‌های کشنده فوتون H5 ایران خودرو دیزل با این استاندارد عرضه خواهند شد.

    کشنده فوتون H5 ایران خودرو دیزل مجهز به موتور شش سیلندر خطی 11824 سی‌سی با حداکثر قدرت 460 اسب بخار و گشتاور 2200 نیوتن‌متر، تزریق مستقیم، مجهز به توربو شارژ، اینتر کولر، کامان ریل و سیستم SCR با استاندارد آلایندگی یورو 5، دارای سیستم تعویض دنده اتوماتیک 12 دنده جلو و دو دنده عقب است.

    از جمله دیگر امکانات این محصول می‌توان به کلیدهای کنترلی روی فرمان، دو تخت خواب، سان‌روف برقی، کروز کنترل، کولر و بخاری درجا، آیینه‌های جانبی برقی مجهز به گرم‌کن، سیستم هشدار انحراف از مسیر (LDWS) و ترمزهای دومداره پنوماتیکی دیسکی مجهز به فیلتر رطوبت‌گیر و با سیستم‌های ABS، ASR، ESP و سیستم ترمز اضطراری هوشمند AEBS اشاره کرد.

     

    برچسب ها