عصر خودرو

مرکز مالی ایران و شرکت دانش بنیان سینا تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

عصر بازار- مرکز مالی ایران به عنوان بازوی آموزشی بازار سرمایه با شرکت‌ توسعه دانش‌بنیان سینا به عنوان بازوی سرمایه‌گذاری بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

مرکز مالی ایران و شرکت دانش بنیان سینا تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، مراسم امضای تفاهم‌نامه با حضور محبوبه جعفری، مدیرعامل مرکز مالی ایران و یاسر خانی ، مدیرعامل شرکت توسعه دانش‌بنیان سینا روز چهارشنبه 3 آبان ماه برگزار شد.

    محبوبه جعفری، مدیرعامل مرکز مالی ایران در این مراسم عنوان کرد: مرکز مالی ایران با توجه به جایگاه آموزشی خود در بازارهای مالی و به خصوص بازار سرمایه و ارتباط موثری که با نهادهای مالی کشور برقرار کرده، پتانسیل و آمادگی کامل برای برگزاری رویدادهای مشترک با شرکت توسعه دانش‌بنیان سینا و همچنین ارتقای سطح سواد مالی در سراسر کشور و به ویژه در مناطق محروم را با همکاری بنیاد مستضعفان دارد.

    مدیرعامل شرکت توسعه دانش‌بنیان سینا بیان کرد: موضوع ارتقای سواد مالی در مناطق محروم و کمتر برخوردار کشور برای هر دو مجموعه اهمیت بالایی دارد و امضای این تفاهم‌نامه می‌تواند به محرومیت‌زدایی و پیشرفت مناطق محروم کمک کند.

    این تفاهم‎نامه با هدف ایجاد همکاری و هم‌افزایی طرفین در حوزه آموزش و پرورش نیروی متخصص و انتقال دانش منعقد شده و مهمترین محورهای آن به شرح زیر است:
    - برگزاری رویدادهای فناورانه، نشست‌های تخصصی، سمینارها، همایش‌های علمی و ...
    - برگزاری رویدادهای آموزشی برای اقشار مختلف جامعه مخصوصا در مناطق محروم با هدف توانمندسازی، توسعه فرهنگ سرمایه‌‎گذاری و رشد سواد مالی
    - همکاری در تامین مربیان، منتورها و داورهای تخصصی برای هدایت و ارزیابی طرح‌های سینا وی سی
    - ترویج و نشر محتوای تخصصی زیست بوم نوآوری با تمرکز بر حوزه مالی و سرمایه‌گذاری
    - انتقال دانش طرفین به منظور استفاده از پتانسیل‌های موجود در دو شرکت در جهت ارائه خدمات آموزشی

    لازم به ذکر است؛ مرکز مالی ایران به عنوان شرکتی دانش بنیان و با سهامداری شرکت بورس اوراق بهادار تهران، بورس کالای ایران، فرابورس ایران، بورس انرژی و سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه از سال 1387 در حال فعالیت است. عمده فعالیت‌های این شرکت ارائه خدمات آموزشی، پژوهشی، مالی و مشاوره در بازار پول و سرمایه است.

    شرکت توسعه دانش بنیان سینا نیز به عنوان بازوی سرمایه گذاری خطر پذیر بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در قالب هلدینگ تحقیق و توسعه دانشمند به ارائه خدمات در حوزه رفع نیازها و چالش‌های فناورانه شرکت‌های تابعه بنیاد مستضعفان، رفع مسائل حوزه محرومیت زدایی به روش مبتکرانه و همچنین حل نیازهای راهبردی ملی می‌پردازد.

    برچسب ها