عصر خودرو

شرکت‌هایی که بیشترین ارزش فروش را داشتند

برترین‌های هفته در بورس کالا را بشناسید

عصر بازار- آمار معاملات بازار فیزیکی بورس کالای ایران نشان می دهد در هفته دوم مهر ۳۶۳ شرکتی که کالا و محصول‌ خود را در تالارها و بازار فرعی عرضه کرد، ۲ میلیون و ۵۷۳ هزار تن محصول به ارزش ۲۲ هزار و ۹۵۸ میلیارد تومان عرضه داشتند. ارزش معاملات ۱۰ شرکت برتر ۹ هزار و ۱۹۲ میلیارد تومان برآورد شد.

برترین‌های هفته در بورس کالا را بشناسید
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از کالاخبر ، بورس کالای ایران برترین های بورس کالا در هفته منتهی به 14 مهر را براساس ارزش فروش شرکت ها در بازار فیزیکی اعلام کرد.

    جزییات رتبه‌بندی جایگاه شرکت ها از لحاظ فروش به شرح زیر است:

    ملی صنایع مس ایران (#فملی) با ثبت معامله 6 هزار و 400 تن مس کاتد، مس کم عیار، مس مفتول و سولفور مولیبدن به ارزش یک هزار و 691 میلیارد تومان در رتبه نخست ایستاد.

    فولاد خوزستان (#فخوز) با فروش 70 هزار و 80 تن شمش بلوم، تختال C و آرگون به ارزش یک هزار و 380 میلیارد تومان، دوم شد.

    فولاد هرمزگان (#هرمز) با فروش 50 هزار تن تختال C به ارزش 975 میلیارد تومان، سوم شد.

    پالایش نفت بندرعباس (#شبندر) با ثبت معامله 56 هزار تن وکیوم باتوم و لوب کات سنگین به ارزش 910 میلیارد تومان در رتبه چهارم ایستاد.

    پتروشیمی تندگویان (#شگویا) با ثبت معامله 16 هزار و 292 تن پلی اتیلن ترفتالات بطری و نساجی و نخ پلی استر در گریدهای مختلف به ارزش 790 میلیارد تومان پنجم شد.

    پالایش نفت اصفهان (#شپنا) 44 هزار تن وکیوم باتوم، لوب کات سبک و گوگرد گرانوله را به ارزش 765 میلیارد تومان فروخت و ششم شد.

    معدنی و صنعتی چادرملو (#کچاد) با فروش 150 هزار تن کنسانتره، گندله سنگ آهن و آهن اسفنجی به ارزش 734 میلیارد تومان هفتم شد.

    معدنی و صنعتی گل گهر (#کگل) با ثبت معامله 150 هزار تن گندله سنگ آهن به ارزش 703 میلیارد تومان، هشتم شد.

    پالایش نفت تهران/ شهید تندگویان (#شتران) با فروش 33 هزار و 620 تن لوب کات سبک و سنگین، وکیوم باتوم و گوگرد گرانوله به ارزش 643 میلیارد تومان در رتبه نهم ایستاد.

    ورق خودروی چهارمحال و بختیاری نیز با ثبت معامله 13 هزار و 500 تن ورق گالوانیزه به ارزش بیش از 601 میلیارد تومان دهم شد.

    برچسب ها