عصر خودرو

حسابرسی شده منتشر شد؛

"مارون" و سود خالص ۲۳ هزار میلیارد ریالی

عصر بازار- شرکت پتروشیمی مارون در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۹۴، مبلغ ۲۳ هزار و ۴۶۹ میلیارد و ۲۸۷ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ پنج هزار و ۸۶۷ ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

"مارون" و سود خالص ۲۳ هزار میلیارد ریالی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت پتروشیمی مارون صورت‌های مالی یک ساله منتهی به 29 اسفندماه 94 را با سرمایه چهار هزار میلیارد ریال، به‌صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش "مارون" در سال 94، مبلغ 48 هزار و 630 میلیارد و 934 میلیون ریال درآمد عملیاتی داشت؛ که پس از کسر بهای تمام شده درآمدهای عملیاتی از آن، سود ناخالص دوره مبلغ 24 هزار و 125 میلیارد و 865 میلیون ریال محاسبه شد.

    از سود ناخالص دوره، نیز هزینه های اداری، عمومی و فروش و کسر شد و با افزودن سایر درآمدهای عملیاتی، سود عملیاتی به مبلغ 21 هزار و 399 میلیارد و 257 میلیون ریال رسید.

    با کسر هزینه های مالی و اضافه شدن درآمدهای غیر عملیاتی به سود عملیاتی دوره، مبلغ 23 هزار و 469 میلیارد و 287 میلیون ریال سود خالص دوره محاسبه شد و بر این اساس مبلغ پنج هزار و 867 ریال سود به ازای هر سهم محقق شد.

    به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال افزوده شد و در نهایت مبلغ 25 هزار و 827 میلیارد و 39 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حساب‌های این شرکت منظور شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها