عصر خودرو

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

پنجمین کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و کرواسی برگزار می شود

عصر بازار- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و کرواسی مدت ها به حالت تعلیق درآمده بود، گفت: بزودی پنجمین جلسه کمیسیون مشترک اقتصادی بین دو کشور برگزار خواهد شد.

پنجمین کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و کرواسی برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، محمود واعظی روز سه شنبه در حاشیه دیدار با «دارکوهروت» وزیر کارآفرینی و صنایع کوچک و «تومیسلاو پننیچ» وزیر اقتصاد کرواسی در جمع خبرنگاران افزود: جلسه های کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور در دولت های نهم و دهم به حالت تعلیق در آمده بود و اکنون تلاش می شود جلسه پنجم آن در آینده ای نزدیک برگزار شود.
    وی به سفر رییس جمهوری و تعدادی از مقام های کرواسی به کشورمان اشاره کرد و افزود: بررسی روند افزایش سطح روابط بین دو کشور در این دیدارها دنبال می شود.
    واعظی با بیان این که ایران پس از فروپاشی اتحاد شوروی سابق و تشکیل جمهوری کرواسی، این کشور را به رسمیت شناخته و سفارتخانه خود را در آن دایر کرده است، گفت: سطح روابط دو کشور در دوران تحریم ها به شدت کاهش یافته بود که اکنون تلاش می شود بیش از پیش گسترش یابد.
    وی با بیان این که اکنون زمینه خوبی برای افزایش سطح روابط بین دو کشور بوجود آمده است، افزود: مقرر شد ایران بتواند از بنادر کرواسی برای صادرات کالاهای خود به کشورهای اروپایی استفاده کند و بخش های خصوصی دو کشور نیز نحوه گسترش همکاری ها را بررسی کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها