عصر خودرو

امروز چهارشنبه انجام می شود

عرضه اولیه اوراق سلف موازی استاندارد میلگرد

عصر بازار- شرکت بورس کالای ایران در اطلاعیه‌ای از عرضه اولیه اوراق سلف موازی استاندارد میلگرد شرکت فولاد آتیه خاورمیانه خبر داد.

عرضه اولیه اوراق سلف موازی استاندارد میلگرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع کلیه فعالان بازار میرساند عرضه اولیه اوراق سلف موازی استاندارد شرکت فولاد آتیه خاورمیانه (سهامی خاص) در نماد عمیلگرد 3» به تعداد 10115،249 قرارداد و با قیمت 2،241،650 ریال در هر قرارداد 10 کیلوگرمی، از طریق شرکت کارگزاری بانک مسکن امروز چهارشنبه 29 شهریور از ساعت 10:30 الی 11:00 دوره پیش گشایش 11:00 الی 12:30 دوره عادی معاملات انجام خواهد شد و معاملات ثانویه آن از اول مهر تا 29 شهریور 1404 ادامه دارد.

    مشخصات قرارداد این اوراق به شرح است: در ضمن عرضه اوراق به روش گشایش انجام خواهد شد. در صورتی که در پایان مدت عرضه اولیه بخشی از اوراق پذیره نویسی نگردد متعهد پذیره نویسی مکلف به خرید اوراق باقی مانده به قیمت تعیین شده در بازار. است همچنین در صورتی که در پایان مدت عرضه اولیه هیچ بخشی از پذیره نویسی اوراق صورت نگیرد، متعهد پذیره نویسی مکلف به خرید اوراق به قیمت پایه خواهد بود.

    برچسب ها