عصر خودرو

تحلیلی بر شاخص گروه رایانه؛

سود آوری در نگهداری سهام است

عصر بازار- این گروه از سهام بورس تهران به دلیل نبودن شرکت های بزرگ، مورد استقبال سرمایه گزاران بزرگ نیست و میتوان گفت که به همین دلیل تا حدی از سفته بازی نیز در این گروه خبری نیست. در واقع حرکت آرام و یکنواخت شاخص در پویایی این شرکت ها در مواقع بحران است که برای سهامداران آماتور ارزشمندتر جلوه میکند.

سود آوری در نگهداری سهام است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، همچنین رشد پیوسته این گروه و رشد 1700 درصدی شاخص آن طی کمی بیشتر از 5 سال نشانه خوبی از ارزشمندی این گروه است و در حال حاضر نیز میتوان باز هم به صعودهای بیشتری از این گروه امید داشت. بنابراین صبوری در نگهداری سهام این گروه می تواند سود آوری بالاتری را برای سهامداران به همراه داشته باشد. البته نوسانگیری از حرکات این سهم ها توصیه نمی شود. به این ترتیب بررسی بنیادین سهم های این گروه و تخصیص بخشی از سبد به آنها گزینه مناسبی است.

    در این راستا کفهای 7000 و 6400 واحد دو سطح مهم برای جلوگیری از سقوط این شاخص طی 4 تا 6 ماه آینده است و شکست سطوح یاد شده، اخطار خروج از این گروه است. البته در حال حاضر نشانه ای از این شکست وجود ندارد.

    *سعید محمدی جزی تحلیلگر بازار

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها