عصر خودرو

مدیر فاز ۱۲ پارس جنوبی خبر داد

تولید ماهانه ۳.۶ میلیون بشکه میعانات گازی در فاز ۱۲ پارس جنوبی

عصر بازار- مدیر فاز ۱۲ پارس جنوبی از تولید ماهانه ۳.۶ میلیون بشکه میعانات گازی در فاز ۱۲ پارس جنوبی خبر داد.

تولید ماهانه ۳.۶ میلیون بشکه میعانات گازی در فاز ۱۲ پارس جنوبی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، غلامرضا بهمن‌نیا امروز  با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال " اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" نامگذاری شده و باید در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و اجرایی و عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی گام برداریم.

    وی افزود: پارس جنوبی از مناطق حساس و استراتژیک در حوزه نفت و گاز و انرژی است و در بحث اقتصاد مقاومتی نقش این مجموعه عظیم پالایشگاهی غیر قابل انکار است.

    مدیر فاز 12 پارس جنوبی خاطر نشان کرد: افزایش تولید و تامین گاز و انرژی کشور از اولویت‌های فاز 12 پارس جنوبی است و بحمدالله شاهد افزایش تولید و فرآورش گاز و بهبود وضعیت این مجموعه هستیم.

    بهمن‌نیا تصریح کرد: در پالایشگاه فاز 12 پارس جنوبی علاوه بر گاز و میعانات گازی، گوگرد و سایر محصولات نیز تولید و به شبکه سراسری ارسال می‌شود.

    وی از تولید ماهانه 3.6 میلیون بشکه میعانات گازی در فاز 12 پارس جنوبی خبر داد و ابراز داشت: هم‌اکنون روزانه بیش از 120 هزار بشکه میعانات گازی در پالایشگاه فاز 12 تولید می‌شود و در هر ماه بیش از 3 میلیون و 600 هزار بشکه میعانات گازی در این پالایشگاه تولید می‌شود.

    مدیر فاز 12 پارس جنوبی گفت: تولید روزانه 750 تن گوگرد نیز از جمله تولیدات ارزشمند فاز 12 پارس جنوبی است و امیدواریم در راستای کیفیت بخشیدن به محصولات به اهداف مورد نظر برسیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها