عصر خودرو

حضور بورس تهران در نخستین نمایشگاه تخصصی و همایش ملی اقتصاد و سرمایه همدان

عصر بازار- بورس اوراق بهادار تهران در نخستین نمایشگاه تخصصی و همایش ملی اقتصاد و سرمایه در شهر همدان حضور یافته و فرصت های سرمایه گذاری در بازار سرمایه را معرفی می کند.

حضور بورس تهران در نخستین نمایشگاه تخصصی و همایش ملی اقتصاد و سرمایه همدان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس تهران، این نمایشگاه در روز شنبه مورخه 25 اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان گشایش یافت و تا روز چهارشنبه مورخه 29 اردیبهشت ماه از ساعت 16 الی 21 آماده بازدید علاقمندان به حوزه اقتصاد و بازارسرمایه می­باشد.

    بنابر این گزارش آئین گشایش این نمایشگاه با حضور استاندار همدان، مشاور وزیر و دبیر اجرایی اقتصاد مقاومتی وزارت امور اقتصادی و دارایی، مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان همدان، مدیر بورس منطقه­ای همدان، مدیران بانک­های استان و مدیران شرکت­های بیمه­ای استان همدان برگزار گردید.

    در مراسم افتتاحیه، مشاور وزیر امور اقتصاد و دارایی در خصوص پنجره واحد اقتصادی بیاناتی داشت و استاندار استان همدان نیز به موضوع موانع تولید و راهکارهای رفع موانع پرداخت.

    در این نمایشگاه بانک­ها، شرکت­های بیمه و بورس تهران به ارائه آخرین دستاوردها و خدمات خود در حوزه فعالیتشان خواهند پرداخت. تالار منطقه­ای همدان در سالن الوند پذیرای دوستداران و علاقمندان آشنایی با بازار سرمایه و کارکردهای این حوزه می­باشد و  اطلاعاتی در مورد پذیرش و عرضه اولیه سهام در بورس تهران، تامین مالی از طریق اوراق بدهی، تامین مالی از طریق ابزارهای نوین مالی و سایر دستاوردهای بورس تهران را ارائه می کند.

    لازم به ذکر است که در طول برگزاری نمایشگاه، همایش­های تخصصی در محل سالن همایش؛ واقع در سالن هگمتانه برگزار می شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها