عصر خودرو

سبقت عمان از چین برای تصاحب کالاهای ایرانی

همه مقصدهای عمده صادرات ایران در یک نمودار

عصر بازار- کشور عمان پیش از چین و کشورهایی چون عراق و امارات متحده عربی در تصاحب کالاهای ایرانی پیشی گرفته است. ایالات متحده آمریکا و انگلستان نیز در فهرست مقصدهای عمده صادرات ایران در روز ۲۶ اردیبهشت ماه قرار دارند.

همه مقصدهای عمده صادرات ایران در یک نمودار
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از اقتصادنیوز، کشور عمان در صدر فهرست مقصدهای عمده صادرات ایران در روز 26 اردیبهشت ماه قرار گرفته و بر کشورهای چین، عراق و امارات متحده عربی که معمولا در صدر این فهرست بودند پیشی گرفته است. ایالات متحده آمریکا نیز که در این روز در فهرست کشورهای عمده مبدأ واردات ایران قرار ندارد، در فهرست مقصدهای عمده صادرات ایران در جایگاه سیزدهم قرار گرفته است.

    کشورهای عمان، چین، هند، ایتالیا، عراق، افغانستان، امارات متحده عربی، ترکیه، ترکمنستان، آلمان، پاکستان، آذربایجان، ایالات متحده آمریکا، سودان، قزاقستان، اسپانیا، کویت، یمن، قطر و انگلستان به ترتیب مقصدهای عمده صادرات ایران در روز 26 اردیبهشت ماه سال 95 هستند.

    نمودار زیر بر اساس داده‌های مندرج در سامانه گزارش‌های روزانه آمار تجارت خارجی تهیه شده است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها