عصر خودرو

در رینگ داخلی بورس انرژی؛

۲۰۰۰ تن پروپیلن پالایش نفت شازند معامله شد

عصر بازار- در جریان معاملات روز ‌یکشنبه (۲۶ اردیبهشت ۹۵)، بازار فیزیکی بورس انرژی در عرضه ‌های عادی و عرضه ‌های مازاد معادل ۷ هزار و ۶۳۳ تن و به ارزش بالغ بر ۶۷ میلیارد و ۳۶۹ میلیون ریال بود.

۲۰۰۰ تن پروپیلن پالایش نفت شازند معامله شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، بازار فیزیکی بورس انرژی ایران کالاهای کالاهای آیزوریسایکل پالایش نفت تهران، پالایش نفت تبریز و پالایش نفت بندرعباس، آیزوفید پالایش نفت تبریز و برش سنگین و پروپیلن پالایش نفت شازند در رینگ داخلی و کالاهای گاز مایع پالایش نفت آبادان به مقاصد افغانستان و پاکستان و همچنین گاز مایع پالایش نفت شازند به مقاصد افغانستان و پاکستان در رینگ بین‌الملل مورد عرضه قرار گرفتند.

    شایان ذکر است در جریان معاملات این روز 2000 تن پروپیلن پالایش نفت شازند در رینگ داخلی بورس انرژی ایران معامله شد.

    طی این جلسه معاملاتی، بازار برق بورس انرژی نیز شاهد معامله 208 قرارداد معادل 4992 مگاوات ساعت به ارزشی قریب به یک میلیارد و 498 میلیون ریال بود. گفتنی است در آغاز جلسه معاملاتی این روز نمادهای بار‌ پیک، کم‌باری، میان‌باری و بارپایه روزانه 25 خرداد 95  گشایش یافته و در پایان نمادهای بار پیک، کم‌باری، میان‌باری و بارپایه روزانه 30 اردیبهشت 95 متوقف شدند.

    در جریان معاملات این روز همچنین در تابلوی سلف موازی استاندارد قراردادهای با سررسید یکسال و بیشتر در بازار مشتقه بورس انرژی ایران در تمامی نمادهای فعال، 3 قرارداد به ارزشی بالغ بر 27 میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت.

    در مجموع ارزش کل معاملات این روز بورس انرژی ایران قریب به 68 میلیارد و 895 میلیون ریال شد.

    شایان ذکر است در جلسه معاملاتی امروز (دوشنبه 27 اردیبهشت 95)، کالاهای برش سنگین، برش 6 کربن غیرآروماتیم، نیتروژن و سوخت کوره سبک پتروشیمی تبریز و حلال 400 و 402 پالایش نفت اصفهان در رینگ داخلی عرضه خواهند شد. عرضه‌های فوق در کنار معاملات مستمر قراردادهای سلف موازی استاندارد برق و نفت کوره در بازار مشتقه، بازار روز جاری بورس انرژی ایران را رقم خواهند زد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها