عصر خودرو

خدمتی دیگر از بانک صادرات ایران:

امکان پرداخت قبوض خاص از طریق سامانه همبانک صادرات ایران فراهم شد

عصر بازار- با هدف دستیابی به بانکداری سبز که ره آورد توسعه همه جانبه بانکداری الکترونیکی می باشد بانک صادرات ایران امکان پرداخت قبوض خاص درسامانه همبانک (#٧١٩*) را فراهم ساخت.

امکان پرداخت قبوض خاص از طریق سامانه همبانک صادرات ایران فراهم شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، از این پس امکان پرداخت قبوض خاص شرکت ها و موسسات گوناگون نظیر بیمه سرمد، لیزینگ واسپاری سپهر وغیره با استفاده از شناسه قبض و شناسه پرداخت از طریق سرویس پرداخت قبوض در گزینه پرداخت در سامانه مزبور امکان پذیر است.

    بر اساس این گزارش قبوض خاص با هدف جمع آوری اقساط مشتریان شرکت ها و سازمان های خصوص و دولتی در بستر پرداخت الکترونیکی قبوض است که برخوردار از شناسه قبض و پرداخت با طول حداکثر ١٨ رقم می باشند.
    شرکت های ذینفع برای بهره مندی از این خدمت کافی است ضمن شماره گیری #٧١٩* به ترتیب مبادرت به انتخاب گزینه پرداخت و قبض نمایند.
    شایان ذکر است: از طریق سامانه #٧١٩* می توان به راحتی انتقال وجه بین حسابهای سپهری متصل به یک کارت، پرداخت قبوض خدمات همگانی و خاص از طریق کارت، خرید شارژ سیم کارت اعتباری همراه اول و  ایرانسل و پرداخت اقساط تسهیلات در بانک را انجام داد.
    گفتنی است: جهت اطلاع از مانده کارت و حساب، اطلاع از سه گردش آخر حساب و کارت، مدیریت کارت ها( تعریف حداکثر ٥ شماره کارت، ویرایش، حذف و اعلام مفقودی)، استعلام چک و اعلام کد شبا ( شناسه بانکی) را از طریق سامانه #٧١٩* به سهولت دریافت نمود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها