عصر خودرو

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در تبریز:

شرکت پست بعد از تایید شورای نگهبان برای همیشه دولتی می‌ماند‌‌

عصر بازار- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: به‌جایی رسیده‌ایم که در گام‌های بعدی، بعد از تأیید شورای نگهبان، شرکت پست برای همیشه دولتی خواهد ماند و می‌توانید برای آینده، روی پست حساب بازکنید.

شرکت پست بعد از تایید شورای نگهبان برای همیشه دولتی می‌ماند‌‌
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، محمود واعظی عصر امروز در دیدار با کارکنان اداره کل پست آذربایجان شرقی، بابیان اینکه امیدواریم که روند رو به رشد پست ادامه پیدا کند، اظهار داشت: بزرگ‌ترین سرمایه این شرکت نیروی انسانی آن است و باید بیش از گذشته به آن توجه شود.

    وی با تأکید بر اینکه پست، امین و خدمتگزار مردم است، افزود: پست به‌طور منظم برای حل مشکلات مردم می‌تواند راه‌حلی ارائه دهد و آینده روشنی در انتظار پست است.

    وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با اشاره به اینکه آنچه در این دولت پایه‌گذاری شده است، به بخش خصوصی واگذار نمی‌شود و بر اساس ماده 85 اساسنامه، شرکت پست، دولتی خواهد ماند.

    وی ادامه داد: به‌جایی رسیده‌ایم که در گام‌های بعدی، بعد از تأیید شورای نگهبان، شرکت پست برای همیشه دولتی خواهد ماند و می‌توانید برای آینده، روی پست حساب بازکنید.

    واعظی بابیان اینکه دولت طرفدار خصوصی‌سازی است، تصریح کرد: هیئت‌هایی را به کشورهای مختلف اعزام کردیم و نتیجه این بود که در اغلب کشورهای پیشرفته که اکثر بخش‌ها در دست بخش خصوصی است، پست دولتی بوده تا اوراق بهادار و امانت مردم دست یک مجموعه مطمئن باشد.

    وزیر ارتباطات، در پایان، انتخاب آذربایجان شرقی به‌عنوان استان نمونه در اقتصاد مقاومتی را یادآور شد و گفت: این انتخاب نشان از ظرفیت بالای استان در مدیریت و اقتصاد است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها