عصر خودرو

پاکسازی سواحل چابکسر توسط کارکنان بانک تجارت

عصر بازار- همزمان با آغاز بیستمین دوره مسابقات همبستگی کارکنان بانک تجارت در چابکسر، قریب به ۷۰۰ ورزشکار حاضر در این مسابقات اقدام به پاکسازی بخشی از سواحل شهرستان چابکسر نمودند.

پاکسازی سواحل چابکسر توسط کارکنان بانک تجارت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، در این برنامه زیست محیطی که صبح روز جمعه 24 اردیبهشت ماه برگزار شد کارکنان بانک تجارت حاضر در چابکسر با شعار "به احترام زندگی ، به احترام فردا" ، به سهم خود بخشی از سواحل زیبای استان گیلان را از زباله پاکسازی کردند .

    نادر خواجه حق وردی قائم مقام مدیرعامل بانک تجارت نیز که در این برنامه مشارکت کرده بود طی گفت وگویی اظهار داشت: بانک تجارت همواره آماده است تا در کنار ایفای وظایف خود به عنوان یک بنگاه اقتصادی متعهد و سودآور ، به مسئولیتهای اجتماعی خود در قبال هموطنان و آینده کشور نیز عمل نماید و انتخاب رویکرد مشارکت در حفظ محیط زیست و انتخاب شعار "به احترام زندگی ، به احترام فردا"، نیز در همین راستا صورت گرفته است .
    قائم مقام مقام مدیرعامل بانک تجارت با اشاره به برگزاری مسابقات همبستگی کارکنان بانک تجارت و با بیان اینکه تمام تمهیدات لازم اندیشیده شده تا برگزاری این مسابقات با بالاترین استانداردهای حفظ محیط زیست و به حداقل رساندن مصرف انرژی برگزار شود گفت : این رویکرد به طور جدی در سایر حوزه های فعالیت بانک نیز در دستور کار قرار دارد و علاوه بر ارتقای مستمر خدمات بانکداری الکترونیک، با راه اندازی سامانه اتوماسیون متمرکز، میزان مصرف کاغذ و استفاده از پرینتر نیز در واحدهای بانک تجارت به میزان چشمگیری کاهش یافته است .
    مهندس درویشی رئیس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان رودسر نیز که در این مراسم حضور داشت ضمن تقدیر از کارکنان بانک تجارت برای مشارکت در پاکسازی سواحل دریای خزر گفت: یکی از معضلات اصلی شهرهای شمالی کشور ، تولید خارج از کنترل زباله و یافتن راه حل برای دفن این زباله هاست. وی افزود : نهادهای ذیربط با موضوع حفاظت از محیط زیست از همکاری دیگر سازمانها در این امر استقبال نموده و امیدواریم اقدام ارزشمند کارکنان بانک تجارت به الگویی برای مسئولین و کارکنان دیگر سازمانها نیز تبدیل شود .
    گفتنی است کارکنان بانک تجارت را در برنامه پاکسازی سواحل چابکسر ، تعدادی از اساتید و دانشجویان دانشگاه چابکسر و نمایندگانی از بخشداری این شهر نیز همراهی می‌کردند .

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها