عصر خودرو

یک مقام مسئول خبر داد

خط اعتباری مشترک بین ایران و ژاپن تعریف شد

عصر بازار- مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: یک خط اعتباری مشترک بین ایران و ژاپن تعریف شده و انتظار می رود سهم مناسبی از این خط اعتباری به پروژه های تعریف شده آب و فاضلاب اختصاص یابد.

خط اعتباری مشترک بین ایران و ژاپن تعریف شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، حمیدرضا جانباز در دومین همایش همکاری های مشترک صنعت آب و فاضلاب ایران و ژاپن اظهار داشت: ژاپنی ها تاکنون حضور موثری در صنعت آب و فاضلاب ایران نداشته اند و انتظار می رود با تعریف پروژه های مشترک بین دو کشور که توسط بخش خصوصی ایرانی و ژاپنی اجرایی می شود، این حضور پررنگ تر و موثرتر شود.

    وی افزود: شرکت آب و فاضلاب ایران به عنوان بخشی از دولت، وظیفه تسهیل در این ارتباطات را برعهده داشته است و بخش خصوصی ایرانی باید بتواند با استفاده از بستر به وجود آمده به صورت بی واسطه با شرکت های خصوصی ژاپنی ارتباط برقرار کند.

    مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه "ایران به بازارهای هدف ژاپن نزدیک است و دو کشور می توانند تولید و بازار مشترک داشته باشند"، گفت: یک خط اعتباری مشترک بین ایران و ژاپن تعریف شده و انتظار می رود سهم مناسبی از این خط اعتباری به پروژه های تعریف شده آب و فاضلاب اختصاص یابد.

    وی ادامه داد: مراکز مدیریت آب شهری وابسته به تهران قابلیت‌های بسیاری خوبی برای تعریف فعالیت‌های مرتبط با مرکز همکاری‌های خاورمیانه ای ژاپن دارند.

    مدیر عامل آبفای کشور با بیان اینکه "وزارت نیرو از بخش خصوص ایرانی در تعامل با شرکت های خصوصی ژاپنی حمایت می کند"، گفت: انتظار می رود شرکتهای ژاپنی هر چه سریعتر در محورهای تعریف شده بین دو کشور حضور یابند و همکاری های جدید شکل بگیرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها