عصر خودرو

آثار حضور بانک شهر در تمام نمایشگاه کتاب نمایان بود

عصر بازار- معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران گفت: بانک شهر در بسیاری از کارهای عمرانی و ملی که قدمت زیادی دارد، به خوبی نقش خود را ایفا کرده است که حمایت از نمایشگاه کتاب در مجموعه شهر آفتاب نیز از این جمله بوده است.

آثار حضور بانک شهر در تمام نمایشگاه کتاب نمایان بود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، حجت‌الاسلام و المسلمین میثم امرودی در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب تهران، با حضور در غرفه بانک شهر گفت: نمایشگاه شهر آفتاب یک رویداد بزرگ بود و هم زمان باید کار عمرانی زیادی برای راه‌اندازی آن انجام می‌شد.

    وی با بیان اینکه معمولاً در همه جای دنیا دوره آزمایشی و راه‌اندازی چنین نمایشگاهی با این وسعت، نیاز به زمان زیادی دارد، افزود: طراحی و مهندسی شهر آفتاب و نمایشگاه کتاب به خوبی انجام شد و بانک شهر به عنوان شبکه مالی و اقتصادی که یکی از ضروریات تمام نمایشگاه‌هاست، توانست در این نمایشگاه نقش بزرگی ایفا کند.
    به گفته معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران، در شرایط جدید و فضای پس از برجام و ورود سرمایه‌گذاران وجود نمایشگاهی مانند شهر آفتاب لازم بود تا پاسخگوی نیازها باشد.
    حجت‌الاسلام امرودی با اشاره به این ‌که برای انجام ارتباطات مالی و اقتصادی در نمایشگاه کتاب، نیاز به بانکی قدرتمند بود، تصریح کرد: بانک شهر در بسیاری از کارهای عمرانی و ملی ریشه‌دار، به خوبی نقش خود را ایفا کرده است.
    به گفته امرودی، نوع توزیع بُن‌کارت و مراجعه دانشجویان با سیستم بانکی، نسبت به سال‌های قبل قابل مقایسه نیست و عملیات مالی بسیار روان‌تر و سهل‌تر انجام شد.
    معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به اینکه مردم تهران ثمره و شیرینی حضور بانک شهر را در نمایشگاه امسال چشیدند، گفت: بسیاری از کارهای عمرانی و بزرگ شهر به کمک تسهیلات بانک شهر  انجام می‌شود که جای تشکر دارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها