عصر خودرو

موسسه سرمایه گذاری بی ام او کاپیتال پیش بینی کرد؛

۲۰۱۶، سال طلا و نقره

عصر بازار- سایت طلاموسسه سرمایه گذاری بی ام او کاپیتال در تازه ترین گزارش خود پیش بینی کرد که قیمت هر اونس طلا تا پایان امسال به ۱۴۰۰ دلار و قیمت هر اونس نقره نیز به بیش از ۲۱ دلار افزایش خواهد یافت.

۲۰۱۶، سال طلا و نقره
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، پیش بینی موسسه بی ام او کاپیتال در خصوص افزایش قیمت جهانی طلا و نقره تا پایان سال 2016 میلادی در شرایطی است که قیمت این دو فلز گرانبها از ابتدای امسال تاکنون بیش از 20 درصد رشد داشته است.

    بر اساس این گزارش تحلیلگران موسسه بی ام او اعلام کردند که ادامه نگرانی ها نسبت به اوضاع اقتصادی جهان موجب خواهد شد تا روند صعودی قیمت طلا و نقره طی ماه های آینده افزایش یابد. رشد تقاضای مکان امن سرمایه گذاری موجب می شود تا قیمت جهانی طلاطی ماه های آینده نیز به روند صعودی ادامه دهد.

    به نظر می رسد وضعیت تقاضای فیزیکی در بازار چین تا پایان امسال نیز نقش مهمی بر نوسانات قیمت جهانی طلا خواهد داشت.

    گمانه زنی های مربوط به افزایش نرخ بهره فدرال رزروآمریکا تا پایان امسال نیز می تواند تاثیر زیادی بر نوسانات ارزش دلار و در نتیجه قیمت طلا داشته باشد.

    اگر احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا تا نوامبر و دسامبر کاهش یابد این مساله تاثیر مهمی بر افزایش قیمت طلا خواهد داشت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها