عصر خودرو

خشنودی دولت یونان از توافق اولیه خود با اتحادیه اروپا و وام دهندگان

عصر بازار- دولت یونان امروز (جمعه)، با اشاره به مذاکرات طولانی مدت خود با وام دهندگان خارجی و اتحادیه اروپا از توافق اولیه به دست آمده با وام دهندگان و اتحادیه اروپا ابراز رضایت و آن را بسیار مهم قلمداد کرد.

خشنودی دولت یونان از توافق اولیه خود با اتحادیه اروپا و وام دهندگان
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، ' یانیس دراقساکیس' معاون نخست وزیر یونان با اشاره به تلاش های دولت یونان برای رسیدن به توافق با وام دهندگان و اتحادیه اروپا، گفت: ظرف یک ماه آینده مبلغ 10 الی 12 میلیارد یورو پول نقد وارد بازار یونان خواهد شد و در واقع زمینه توسعه و رشد اقتصادی کشورفراهم خواهد آمد.
    وی توافق به دست آمده را مهم خواند و افزود: بزگترین حزب مخالف یعنی حزب دمکراسی نوین تمام امیدهای خود را برای نرسیدن به توافق با وام متمرکز کرده بود و شعار ضرورت برگزاری انتخابات زودهنگام در کشور را سر می داد که با رسیدن به توافق با اتحادیه اروپا و وام دهندگان، امید این حزب به یاس مبدل شده است.
    در همین حال 'الکسیس چپیراس' نخست وزیر یونان نیز ضمن ابراز ریاضت از توافق اولیه به دست آمده ، نیز گفت: دولت توانست تا حدی زیادی از حقوق مردم و کاهش فشارهای مالی بر آنان جلوگیری کند .
    وی رسیدن به توافق با وام دهندگان و اتحادیه اروپا را یک موفقیت بزرگ برای دولت و ملت توصیف و گفت: با این توافق زمینه برای رشد همه جانبه اقتصادی کشور فراهم و راه را برای برون برد کشور از بحران مالی را فراهم کرده است.
    احزاب سیاسی یونان با انتقاد از نتیجه توافق دولت این کشور با اتحادیه اروپا و وام دهندگان، این توافق را برعلیه مافع اقتصادی کشور قلمداد کرده و گفته اند: این توافق باعث خواهد شد که ملت یونان مجبور شود برای 10 سال دیگر به ریاضت اقتصادی ادامه دهد و بطور مرتب با افزایش مالیات ها و کاهش حقوق و مزایای خود دست و پنجه نرم کند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو