عصر خودرو

مدیرعامل توزیع برق تهران خبر داد

تعویض ۴۳ هزار ترانس برق قدیمی تهران با کمک کره‌ جنوبی

عصر بازار- مدیرعامل شرکت توزیع برق استان تهران با بیان اینکه بزودی با مشارکت کره جنوبی کار تعویض ۴۳ هزار ترانس برق قدیمی در تهران آغاز می‌شود،گفت: تعویض ترانس‌های قدیمی به سرعت تلفات برق را کاهش می شود که با این اقدام ۲،۵ درصد تلفات برق در تهران کاهش می یابد.

تعویض ۴۳ هزار ترانس برق قدیمی تهران با کمک کره‌ جنوبی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، سید علی بربند در پاسخ به این سئوال که هفته گذشته یک گروه از شرکتهای کره ای همراه با رئیس جمهور کشورشان به ایران سفر کرده بودند حاصل این سفر در حوزه صنعت برق چه بود گفت:در سفری که رئیس جمهور کره جنوبی به همراه یک تیم بلندپایه به ایران داشتند طی تفاهمنامه‌ای قرار شد با مشارکت"کپکو" کره جنوبی روش قرائت از راه دور یک شهرک حدود 10 هزار اشتراک صنعتی به عنوان پایلوت کشور انجام شود.

    وی افزود: این اقدام که برای مشتریان 30 کیلووات به بالا خواهد بود. هم در کاهش تلفات و هم در بالا بردن دقت در قرائت کنتور کمک خواهد کرد.

    *تعویض 43 هزار ترانس برق قدیمی تهران توسط کره ایها

    بربند تاکید کرد: در توافقی که با کره‌ایها انجام داده‌ایم قرار شده است آنها اقدام به تعویض ترانسهای قدیمی کرده و ترانس‌های جدید با نوسان پایین را نصب کنند، بنابراین مبلغی که حاصل از کاهش تلفات می‌شود را بابت سرمایه‌گذاری به کره جنوبی بازمی گردانیم.

    *کاهش 2،5 درصد تلفات برق در استان تهران

    مدیر عامل شرکت توزیع برق استان تهران افزود: در فاز اول اگر اعتبار لازم برسد قرار است حدود 43 هزار ترانس قدیمی را تعویض کنیم و اگر این اقدام صورت گیرد 2.5 درصد تلفات برق در تهران کاهش می‌یابد.

    وی ادامه داد:در حال حاضر قرار شده است که یک گروه از کره جنوبی و یک تیم کارشناسی از شرکت توزیع برق این اعداد تقریبی را به اعداد واقعی نزدیک کنند و کار را آغاز کنیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها