عصر خودرو

مدیر امور بازاریابی بانک شهر خبر داد:

افزایش خودپرداز‌های بانک شهر به ۵۱دستگاه در نمایشگاه کتاب

عصر بازار- مدیر امور بازاریابی بانک شهر، از افزایش خودپرداز‌های این بانک به ۵۱دستگاه در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در شهر آفتاب خبر داد.

افزایش خودپرداز‌های بانک شهر به ۵۱دستگاه در نمایشگاه کتاب
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، دکتر سیدعلیرضا سیدصالحی، با اشاره به فعالیت‌های اخیر بانک شهر در نمایشگاه کتاب، گفت: به دلیل استقبال بالای بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب و خدمات ارائه شده در این نمایشگاه توسط بانک شهر، تعداد دستگاه‌های خودپرداز از 35دستگاه به 51دستگاه افرایش یافت و تعداد تراکنش‌ها نیز تا عصر دیروز به 13هزار و 996 تراکنش رسید که رکورد جدیدی در تعداد تراکنش‌ها در این دوره به دست آمد.

    سیدصالحی در ادامه از نشست این مجموعه با ناشرین برتر نمایشگاه کتاب خبر داد و افزود: روز گذشته جلسه‌ای به همت مجموعه بازاریابی بانک شهر با ناشرین برتر که از طریق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شناسایی و معرفی شدند و روسای مناطق قم و تهران با هدف تبیین سیاست‌های بیشتر بانک شهر در حوزه حمایت از فرهنگ، برگزار و با استقبال خوبی از سوی نویسندگان و ناشرین روبه رو شد.

    وی افزود: در این نشست، موضوع ارائه بسته‌های تسهیلاتی مناسب برای ناشران نیز مطرح شد.

    سیدصالحی با اشاره به این ‌که گام اول برای جذب فعالان حوزه نشر در بانک شهر با قوت برداشته شد، افزود: در بازدید میدانی که از نمایشگاه داشتیم اکثریت غرفه‌داران از همکاری با بانک شهر رضایت داشتند و حتی اغلب آن‌ها آماده ادامه  فعالیت و همکاری با این بانک هستند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها