عصر خودرو

ایران در ونزوئلا فرودگاه و مجتمع گردشگری احداث می‌کند

عصر بازار- با تصمیم دولت ونزوئلا یک شرکت ایرانی کار احداث فرودگاه و مجتمع گردشگری در دو جزیره این کشور را بدست گرفت.

ایران در ونزوئلا فرودگاه و مجتمع گردشگری احداث می‌کند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از مهر، در راستای تحقق موتورهای پانزدهگانه اقتصادی دولت ونزوئلا طی مراسمی که در جزیره مارگاریتای این کشور با حضور «نیکلاس مادورو» رییس جمهور ونزوئلا، وزیر توریسم، سفیر جمهوری اسلامی ایران و نیز برخی از مقامات کشوری و لشگری برگزار گردید طرح احداث فرودگاه و یک مجتمع توریستی در 2 جزیره طی تفاهمنامه ای به شرکت تراسازه تبریز ایران واگذار شد.

    در این مراسم علاوه بر طرح  یاد شده، رییس جمهور ونزوئلا در خصوص واگذاری یک خط ویژه هوایی به جزایر یاد شده و همچنین احداث ساختمان به روش ال اس اف به وزیر کاخ ریاست جمهوری دستورات لازم را صادر نمود تا این پروژه نیز با شرکت تراسازه تبریز اجرایی گردد.

    شایان ذکر است که فاز اول احداث مجتمع  توریستی تا کنون مبلغ 2 میلیون دلار هزینه در بر داشته که شامل مطالعات دریایی و محاسبات مهندسی و سفرهای دریایی و هوایی و تحقیقات  ماهواره ای بوده است.  شرکت تراسازه قبلا موفق به احداث 3 کارخانه در ونزو‌یلا و دریافت تقدیرنامه حسن انجام کار از سوی وزارت صنایع این کشور شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها