عصر خودرو

بررسی معاملات امروز تالار پتروشیمی؛

رقابت محدود خریداران در بازار شیمیایی ها

عصر بازار- معاملات محصولات شیمیایی امروز شرایط آرامی را پشت سرگذاشت البته تعدادی از محصولات با رقابت خریداران مورد معامله قرار گرفتند.

رقابت محدود خریداران در بازار شیمیایی ها
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، امروز اوره صنعتی پتروشیمی شیراز، استایرن منومر پتروشیمی پارس، زایلین مخلوط پتروشیمی بندرامام، اسیداستیک پتروشیمی فن آوران، اسیدترفتالیک پتروشیمی تندگویان، سودکاستیک بندرامام و اروند، دی اتیل هگزانول و منومر وینیل استات پتروشیمی شازند با تقاضایی بیش از عرضه روبه رو شدند.

    به این ترتیب بازار محصولات شیمیایی شرایط بهتری نسبت به هفته قبل داشت. استایرن منومرپتروشیمی پارس به صورت سلف به میزان 4 هزار تن عرضه و 4632 تن تقاضا داشت، اما نهایتا با قیمت پایه یعنی 3 هزار و 328 تومان مورد معامله قرار گرفت.

    زایلین مخلوط پتروشیمی بندرامام هم 500 تن عرضه و 540 تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن 2 هزار و 125 تومان و میانگین خرید آن هم 2 هزار و 127 تومان رقم خورد.

    اوره صنعتی پتروشیمی شیراز هم یک هزارتن عرضه و 2430 تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن 712 تومان و قیمت خرید آن هم 783 تومان رقم خورد.

    اسیدترفتالیک پتروشیمی تندگویان هم که به میزان 100 تن عرضه شده بود، 460 تن تقاضا داشت. قیمت پایه آن یک هزار و 964 تومان و قیمت خرید آن هم 2 هزار و 160 تومان رقم خورد. به گفته کارشناسان بازار عرضه محدود این کالا از دلایل رقابت برای خرید آن محسوب می شود.

    سودکاستیک بندرامام هم 2 هزارتن عرضه و 3 هزار و 500 تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا 401 تومان و میانگین خرید آن هم 418 تومان رقم خورد. در همین حال سودکاستیک بندرامام هم با میانگین قیمت 415 تومان خریداری شد.

    منومر وینیل استات پتروشیمی شازند با عرضه اندک 517 تنی، 3 هزار و 58 تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن 2 هزار و 448 تومان و میانگین خرید آن هم 3 هزار و 89 تومان رقم خورد.

    در همین حال امروز الکیل بنزن خطی بوعلی سینا، منواتیلن گلایکول مارون، ایزوبوتانول آریاساسول و آرگون پتروشیمی شیراز وارد سیستم مچینگ شدند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها