عصر خودرو

مدیرپذیرش شرکت بورس اعلام کرد؛

آسان پرداخت پرشین و پالایش نفت تهران در راه ورود به بورس

عصر بازار- در جلسه هیات پذیرش با پذیرش شرکت آسان پرداخت پرشین موافقت و درخواست پالایش نفت تهران برای انتقال از فرا بورس به بورس بررسی شد.

آسان پرداخت پرشین و پالایش نفت تهران در راه ورود به بورس
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از  بورس تهران، اسماعیل درگاهی، مدیر پذیرش شرکت بورس تهران ضمن بیان این مطلب، افزود: هیات پذیرش اوراق بهادار تهران در جلسه تاریخ 21 اردیبهشت 1395 با پذیرش شرکت آسان پرداخت پرشین، در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران موافقت کرد.

    وی ادامه داد: این شرکت با سرمایه 750 میلیارد ریال با شراکت بانک کشاورزی و چند شخص حقیقی کارآفرین حوزه فناوری پرداخت، در زمینه ارائه خدمات پرداخت الکترونیک از طریق بسترهای دستگاه کارت‌خوان (POS)، درگاه پرداخت اینترنتی (IPG) و درگاه پرداخت موبایلی (USSD) با پذیرش کلیه کارت‌های بانکی نقدی و اعتباری فعالیت دارد.

    درگاهی خاطر نشان کرد: با عنایت به پذیرش در بازار دوم، شرکت یاد شده پس از انجام اقدامات مربوط به افشای اطلاعات در سامانه کدال و نیز درج نماد و نهایتاً برگزاری جلسه معارفه به منظور معرفی توانمندی ها و عملکرد مالی و عملیاتی به جامعه سهامداران، قابلیت عرضه در بورس را پیدا خواهد کرد. گفتنی است براساس تعهد اولیه مقرر است 10 درصد سهام شرکت در روز عرضه اولیه، به عموم عرضه شود.

    وی به طرح درخواست از سوی شرکت پالایش نفت تهران (شتران) مبنی بر انتقال از بازار فرابورس به بورس اشاره و یادآور شد: درخواست شرکت یاد شده هم در جلسه هیئت پذیرش مطرح شد که مقرر مطابق رویه انتقال شرکت‌ها در دستور کار انتقال به بورس و بازگشایی نماد قرار گیرد.

    مدیر پذیرش شرکت بورس تهران افزود: شرکتهای واجد شرایط انتقال از بازار فرابورس به بورس با لحاظ مزایای متصور در بورس همانند معافیت مالیاتی بیشتر، حضور در جمع شرکت‌های پیشرو صنایع، نام‌سازی و سایر مزایای متصور مدیریت نسبت به درخواست انتقال از بازار فرابورس به بورس طرح درخواست می کنند که با بررسی شرایط و ظرفیت‌ها مطابق دستورالعمل‌های موجود نسبت به طرح درخواست آنها در جلسه هیئت پذیرش اقدام می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها