عصر خودرو

برگزاری جشن آغاز به کار رسمی بیمه تجارت نو

عصر بازار- طی مراسمی با حضور جمعی از مدیران ارشد اقتصادی کشور، شرکتهای بیمه، بانکها و جمعی از سهامداران، مراسم جشن آغاز به کار رسمی شرکت بیمه تجارت نو برگزار شد.

برگزاری جشن آغاز به کار رسمی بیمه تجارت نو
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، در این مراسم که شامگاه سه شنبه بیست و یکم اردیبهشت ماه برگزار شد دکتر قضاوی معاون بانک و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی در سخنان خود با اشاره به حضور تعدادی از بهترین مدیران صنعت بیمه و بانکداری کشور در هیات مدیره بیمه تجارت نو، نسبت به آینده موفق این شرکت در بازار بیمه کشور ابراز امیدواری کرد و گفت: با ادامه رویکردهای سنتی و بدون ابتکار و نوآوری توسعه صنعت بیمه کشور ناممکن است و بیمه تجارت نو می تواند با ایده های نوآورانه و ارائه محصولات جدید، سهم قابل توجهی از بازار بیمه کشور را به خود اختصاص دهد.

    دکتر قضاوی با تاکید بر اینکه توسعه اقتصادی و توسعه صنعت بیمه رابطه دوسویه با یکدیگر دارند یادآور شد: خوشبختانه این شرکت در فضای امیدبخش پس از رفع تحریم‌ها فعالیت خودرا آغاز کرده و بهبود شاخصهای مهم اقتصاد کشور همچون ثبات نسبی نرخ ارز و کاهش چشمگیر نرخ تورم نیز زمینه را برای توسعه فعالیتهای درون مرزی و برون مرزی این شرکت و دیگر شرکتهای بیمه ایرانی فراهم آورده است. وی افزود: دو صنعت بانکداری و صنعت بیمه می‌توانند با همکاری یکدیگر فرآیندهای تامین مالی و پوشش ریسک در کشور را تسهیل کنند.

    نادر خواجه حق وردی قائم مقام مدیرعامل بانک تجارت نیز در سخنانی گفت:  تاسیس و راه اندازی بیمه تجارت نو در راستای برنامه راهبردی بانک تجارت برای تکمیل زنجیره خدمات مالی این بانک صورت گرفته و امیدواریم این شرکت بتواند نقشی موثر در تنوع‌بخشی به سبد خدمات بیمه‌ای در کشور داشته باشد.

    حق وردی با اشاره تحولات سالهای اخیر در اقتصاد و بازار پول کشور گفت: شرایط جدید کسب و کار ایجاب می‌کند تا بانکها ناگزیر به تغییر از رویکرد وظیفه محوری به مشتری محوری و افزودن خدمات مالی به خدمات پولی خود باشند. وی افزود: بانک تجارت اینک با بهره‌گیری از شرکتهای صرافی، لیزینگ، تامین سرمایه، کارگزاری بورس و بیمه می‌تواند زنجیره کاملی از خدمات مالی را ارائه نموده و برای مشتریان خود خلق ارزش کند. وی تاکید کرد: با تصویب هیات مدیره بانک تجارت، 50 شعبه بانک آماده ارائه خدمات مالی به مشتریان می شوند، ضمن آنکه در آینده نزدیک با استقرار نماینده شرکت بیمه تجارت نو در شعب بانک تجارت، خدمات بیمه ای نیز به متقاضیان ارائه خواهد شد.

    در ادامه دکتر فرحی مدیرعامل پست بانک و عضو هیات مدیره بیمه تجارت نو با اشاره به نقش این بانک در تامین صنایع مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات گفت: گستردگی حضور این بانک با بهره‌گیری از بیش از 12 هزار شعبه و باجه، ظرفیت بالقوه بسیار خوبی برای ارائه خدمات بیمه تجارت نو در اقصی نقاط کشور فراهم آورده است. وی همچنین ابراز امیدواری کرد بیمه تجارت نو بتواند با ارائه محصولات و خلق روشهای نوآورانه در خدمت به مشتریان، گشاینده افق‌های نو در صنعت بیمه کشور باشد.

    در ابتدای این مراسم دکتر عباس زادگان مدیرعامل بیمه تجارت نو نیز گزارشی از نحوه تاسیس و آغاز به کار این شرکت ارائه کرد. وی با اشاره به اهداف راهبردی چهارگانه بیمه تجارت نو در بخشهای انرژی و صنایع، توسعه بیمه‌های عمر، بیمه روستائیان و جذب سرمایه‌های خارجی گفت: درصدد هستیم تا با بهره گیری از دانش و تخصص جمعی از بهترین کارشناسان صنعت بیمه کشور و استفاده از پیشرفته ترین ابزارهای ارتباطی، یک شرکت دانش بنیان، خلاق و پاسخگو در صنعت بیمه کشور باشیم.

    وی با اشاره به اینکه دفاتر این شرکت در تهران، شیراز، اصفهان، اراک، همدان، بندرعباس و کرمان خدمت‌رسانی به مشتریان این شرکت را آغاز کرده‌اند تاکید کرد: این خدمات برای مشتریان در دیگر شهرهای این استانها و نیز استانهای همجوار در دسترس خواهد بود. وی همچنین ارائه خدمات جدید بیمه‌ای به هموطنان در سفرهای خارج از کشور را از دیگر برنامه‌های این شرکت عنوان کرد.

    گفتنی است بیمه تجارت نو سال گذشته با سرمایه 2500 میلیارد ریال به ثبت رسیده و سهام آن نیز در بازار بورس کشور عرضه شده است. بانک تجارت، پست بانک و شرکت های سرمایه گذاری غدیر ، ایرانیان و آستان قدس رضوی سهامداران عمده این شرکت هستند .

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها