عصر خودرو

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی:

حمایت مالی بانک شهر ازنمایشگاه کتاب قابل تقدیر است

عصر بازار- عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، گفت: بانک شهر به بهترین شکل ممکن نقش عاملیت نمایشگاه کتاب را ایفا کرد.

حمایت مالی بانک شهر ازنمایشگاه کتاب قابل تقدیر است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، گفت: بانک شهر در راستای ارایه تسهیلات به بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب،  نقش اساسی ایفا کرد.

    حجت‌الاسلام والمسلمین احمد سالک در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب تهران، گفت: ارایه تسهیلات به مردم، در فضاهایی مانند نمایشگاه کتاب، نیاز به همدلی با بنگاه‌های اقتصادی داشت که بانک شهر موفق شد نقش اساسی در این زمینه ایفا کند و این همکاری برای ما قابل تقدیر است.

    نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این ‌که شهرداری با برگزاری نمایشگاه کتاب به کمک  70نهاد دیگر توانست این رویداد بزرگ را رقم بزند، گفت: امیدواریم مردم از نمایشگاه امسال رضایت داشته باشند و کتاب به سبد کالای مردم وارد شود.

    وی با تاکید بر اهمیت توسعه فرهنگ کتابخوانی در کشور اظهار کرد: مردم کشور ما بسیار با بصیرت هستند و دوست دارند با آگاهی که  از طریق کتب مختلف کسب می‌کنند، به بهترین شکل زندگی کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها