عصر خودرو

معامله بیش از ۷ هزار تن شکر سفید در بورس کالای ایران

عصر بازار- روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه، بیش از ۷ هزار تن شکر سفید در تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران مورد معامله قرار گرفت.

معامله بیش از ۷ هزار تن شکر سفید در بورس کالای ایران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، در این روز و در تالار محصولات کشاورزی 7 هزار و 75 تن شکر سفید کارخانجات امیرکبیر، دعبل، فارابی و دهخدا به ارزش بیش از 162 میلیارد ریال از سوی مشتریان خریداری شد. از دیگر معاملات این تالار می توان به معامله 2 هزار تن روغن اشاره کرد.

    بر اساس این گزارش، روز سه شنبه و در تالار صادراتی بورس کالای ایران، 10 هزار و 530 تن انواع قیر برای صادرات به بازارهای جهانی به فروش رفت.
    بر اساس این گزارش، در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی نیز در بخش داخلی 2 هزار و 81 تن انواع قیر مورد معامله قرار گرفت. 3 هزار تن لوب کات سنگین پالایش نفت بندرعباس ، 100 بنزن شرکت ذوب آهن اصفهان و 40 تن اسید نیتریک پتروشیمی شیراز از دیگر معاملات این تالار به شمار می رود. علاوه بر کالاهای مذکور، افزون بر 29 هزار تن انواع مواد پلیمری شامل انواع PVC ، SBR ، پلی اتیلن، پلی پروپیلن و پلی استایرن در این تالار مورد معامله قرار گرفت. همچنین 500 تن گوگرد کلوخه شرکت پالایش گاز هاشمی نژاد نیز از سوی مشتریان خریداری شد.
    تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران نیز طی روز سه شنبه شاهد معامله یکهزار و 162 تن انواع تیرآهن بال پهن سایز 14 ، سبد تیرآهن سایز 12 و 16 و میلگرد A3 سایز 18 شرکت ذوب آهن اصفهان بود. ضمن آنکه 25 کیلوگرم شمش طلای شرکت طلای موته و شرکت استحصال مواد معدنی تخت سلیمان نیز از دیگر معاملات این تالار به شمار می رود.
    کارگزاران بورس کالای ایران در روز سه شنبه در مجموع توانستند بالغ بر 56 هزار تن انواع کالا را به ارزش بیش از 1379 میلیارد ریال در بورس کالای ایران به فروش برسانند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها