عصر خودرو

بررسی معاملات امروز تالار پتروشیمی؛

"پی وی سی" همچنان برای خریداران جذاب است

عصر بازار- معاملات محصولات پلیمری امروز با افزایش تقاضا برای پلی اتیلن های سبک فیلم گرید ۰۰۷۵ بندرامام، پلی استایرن های معمولی و مقاوم پتروشیمی تبریز و پی وی سی ها همراه بود.

"پی وی سی" همچنان برای خریداران جذاب است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، امروز پلی استایرن های انبساطی با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند. در همین حال عرضه پلی اتیلن های سبک فیلم 0075 پتروشیمی بندرامام به صورت سلف انجام شد، اما با این حال اقبال این کالا بیشتر از پلی اتیلن های سبک شرکت های دیگر بود، به طوری که عرضه یک هزارتنی گرید 0075 به میزان 2 هزار و 30 تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا 3 هزار و 804 تومان و میانگین قیمت خرید آن هم 3 هزار و 981 تومان رقم خورد.

    پلی اتیلن سبک فیلم 020 این مجتمع نیز که به صورت سلف عرضه شده بود، به میزان 340 تن با قیمت پایه مورد معامله قرار گرفت. این در حالی است که بخشی از عرضه های پلی اتیلن های سبک فیلم پتروشیمی لاله وارد سیستم مچینگ شد.

    در همین حال پلی پروپیلن ها امروز شرایط بسیار معمولی را پشت سرگذاشتند، همچنین پلی اتیلن های ترفتالات تندگویان نیز با تقاضایی کمتر و بعضا برابر عرضه روبه رو شدند.

    اما گریدهای متفاوت پی وی سی همچنان برای خریداران جذاب بودند، به طوری که عرضه گرید 57 پتروشیمی آبادان که 1500 تن بود، 3140  تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن 2 هزار و 900 تومان و قیمت خرید آن 3 هزار و 190 تومان رقم خورد. گرید 70 این مجتمع نیز که به میزان 500 تن عرضه شده بود، 7280 تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا 2 هزار و 770 تومان و قیمت خرید آن هم 3 هزار و 47 تومان بود.

    عرضه یک هزارتنی پی وی سی گرید 65 پتروشیمی غدیر هم 1940تن تقاضا داشت و میانگین قیمت خرید این کالا 2 هزار و 922 تومان رقم خورد.

    در همین حال پلی اتیلن سنگین اکستروژن EX3 امیرکبیر هم با توجه به عرضه 100 تنی آن با تقاضای 270 تنی روبه رو شد، قیمت پایه این کالا 4 هزار و 36 تومان و میانگین خرید آن هم 4 هزار و 119 تومان رقم خورد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها