عصر خودرو

هفته آینده

۵۰ شرکت بزرگ ایتالیایی به ایران می‌آیند

عصر بازار- نایب رییس اتاق بازرگانی تهران از برگزاری فروم اقتصادی (گفت‌وگو) ایران و ایتالیا در هفته آینده خبر داد.

۵۰ شرکت بزرگ ایتالیایی به ایران می‌آیند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، مهدی جهانگیری امروز در چهاردهمین جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران با اعلام این خبر گفت: کمیته سرمایه گذاری و بین الملل ستاد پساتحریم اتاق تهران در ادامه فعالیت های خود برگزاری همایشی را برای دوشنبه هفته آینده تدارک دیده و قرار است حدود 50 شرکت مهم و بزرگ ایتالیایی در این همایش حضور داشته باشند.

    او افزود: برای برگزاری هرچه بهتر این فروم تاکنون جلسات متعددی در اتاق تهران برگزار شده و پنج پنل تخصصی برای این همایش در نظر گرفته شده است که این پنل‌ها در بخش های انرژی، زیربنایی، بیمه، گردشگری و تجارت برگزار خواهد شد.

    نایب رییس اتاق بازرگانی تهران اضافه کرد: برنامه ریزی ها به گونه‌ای است که در پنل ها در کنار حضور نمایندگان شرکت های ایتالیایی، اعضای هیات نمایندگان اتاق و فعالان بخش خصوصی شرکت داشته باشند و مسئولیت پنل ها نیز بر عهده رؤسای کمیسیون های اتاق که مرتبط با موضوعات پنل هاست، خواهد بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها