عصر خودرو

با توجه به تعطیلی هفته آینده

زمان‌بندی عرضه های بورس کالا اعلام شد

عصر بازار- بورس کالای ایران با توجه به تعطیلی روزهای یکشنبه و دوشنبه (۱۴ و ۱۵ خرداد ماه) تغییرات روزهای عرضه برخی از محصولات را ابلاغ کرد.

زمان‌بندی عرضه های بورس کالا اعلام شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از کالاخبر ،مدیر عملیات عرضه بورس کالای ایران با انتشار نامه ای اعلام کرد: با توجه به تعطیلی روز های یکشنبه و دوشنبه 14 و 15 خرداد ماه، تغییراتی در روزهای عرضه برخی از محصولات در هفته منتهی به 17 خرداد ماه صورت می گیرد.

    به این ترتیب در روز شنبه 13 خرداد ماه سیمان (تیپ 1 و2) در تالار صنعتی و محصولات غیر بهین یابی در تالار پتروشیمی و در روز سه شنبه 16 خرداد سیمان(سایر تیپ ها)، شمش بلوم SP)) وتختال، مس کاتد، شمش خالص، شمش روی و شمش سرب در تالار صنعتی، پلی پروپیلن، پلی وینیل کلراید و آف گرید های آنها در تالار پتروشیمی و محصولات گروه اسلاک واکس، روغن پایه SOC4 و محصولات گروه روغن در تالار فرآورده های نفتی صورت می گیرد.

    همچنین در روز چهارشنبه 17 خرداد ماه عرضه مس مفتول، مفتول و بیلت آلومینیوم، شمش آلیاژی و آلومینیوم در تالار صنعتی و محصولات پلیمری( به غیر از پلی پروپیلن و پلی وینیل کلراید) و آف گرید های آنها در تالار پتروشیمی صورت می گیرد.

    عرضه مابقی محصول‌ها نیز طبق روال عادی هر هفته انجام می شود.

    برچسب ها