عصر خودرو

شرکت‌هایی که بیشترین فروش را داشتند

برترین‌های هفته در بورس کالا

عصر بازار- فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران و معدنی و صنعتی چادرملو ۳ شرکت برتر بودند که بیشترین فروش بازار فیزیکی بورس کالای ایران در هفته نخست خرداد را به ثبت رساندند.

برترین‌های هفته در بورس کالا
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از کالاخبر ، بورس کالای ایران برترین های بورس کالا در هفته نخست خرداد (منتهی به 5 خرداد) را براساس ارزش فروش شرکت ها در بازار فیزیکی اعلام کرد.

    جزییات رتبه‌بندی جایگاه شرکت ها از لحاظ فروش به شرح زیر است:

    فولاد مبارکه اصفهان با ثبت معامله 100 هزار و 40 تن ورق سرد و گرم خودرو و ورق سرد لوازم خانگی به ارزش بیش از 3 هزار و 122 میلیارد تومان در رتبه نخست ایستاد.

    ملی صنایع مس ایران با فروش 6 هزار تن مس کاتد، مس کم عیار، مس مفتول و سولفور مولیبدن به ارزش بیش از یک هزار و 747 میلیارد تومان، دوم شد.

    معدنی و صنعتی چادرملو با فروش 355 هزار تن کنسانتره و گندله سنگ آهن و شمش بلوم به ارزش نزدیک یک هزار و 534 میلیارد تومان، سوم شد.

    فولاد خوزستان با ثبت معامله 46 هزار و 530 تن شمش بلوم، تختال، آهن اسفنجی و آرگون به ارزش نزدیک 933 میلیارد تومان در رتبه چهارم ایستاد.

    معدنی و صنعتی گل گهر با ثبت معامله 150 هزار تن گندله و کنسانتره سنگ آهن به ارزش بیش از 707 میلیارد تومان پنجم شد.

    پالایش نفت اصفهان 49 هزار تن وکیوم باتوم و لوب کات سبک را به ارزش بیش از 643 میلیارد تومان فروخت و ششم شد.

    پتروشیمی تندگویان با فروش 12 هزار و 708 تن پلی اتیلن ترفتالات نساجی و بطری و نخ پلی استر در گریدهای مختلف به ارزش نزدیک 613 میلیارد تومان هفتم شد.

    ذوب آهن اصفهان با ثبت معامله 23 هزار و 328 تن تیرآهن، میلگرد، شمش چدن و بنزن به ارزش بیش از 592 میلیارد تومان، هشتم شد.

    توسعه آهن و فولاد گل گهر با فروش 45 هزار و 600 تن آهن اسفنجی به ارزش بیش از 580 میلیارد تومان در رتبه نهم ایستاد.

    سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) نیز با ثبت معامله 40 هزار تن آهن اسفنجی و ثبت ارزش بیش از 519 میلیارد تومان دهم شد.

    برچسب ها