عصر خودرو

بسیاری از بنگاه‌های اقتصادی با ابزارهای مالی بازار سرمایه آشنایی ندارند

عصر بازار- مجید عشقی با بیان این که بخش خصوصی نجات بخش اقتصاد کشور است، گفت: بسیاری از صاحبان بنگاه‌های اقتصادی با ابزارهای مالی بازار سرمایه آشنایی ندارند و ما برای رفع این مشکل برنامه جدی داریم.

بسیاری از بنگاه‌های اقتصادی با ابزارهای مالی بازار سرمایه آشنایی ندارند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا، مجید عشقی روز جمعه در نشست تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان آمل افزود: بسیاری از صنایع و بنگاه های اقتصادی بزرگ کشور با ابزارهای مالی بازار سرمایه آشنایی ندارند و ما برای رفع این مشکل برنامه جدی داریم.


    وی گفت: در حال حاضر دیگر به تهران متکی نیستیم و برای شناسایی بخش خصوصی واقعی و رفع مشکلات پیش روی آنها خودمان به سراغ آنها خواهیم رفت.

    عشقی بیان کرد : فرصت های اقتصادی بخش خصوصی و آموزش آنها در زمان حاضر یکی از مهمترین دغدغه‌های جدی ما محسوب می‌شود.

    رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار ادامه داد : برای نهادینه کردن بخش خصوصی واقعی از آموزش بچه های دبیرستان تا برگزاری کارگاه های آموزشی برای بنگاه‌های اقتصادی برنامه داریم.

    وی تصریح کرد : با تجمیع چند بنگاه اقتصادی و شرکت های دانش بنیان حتی برای یک جمع 30 نفره جهت آشنایی آنان با تامین مالی و پذیرش در بورس و فرابورس کلاس های آموزشی برگزار می‌کنیم.

    عشقی اضافه کرد : در حال حاضر همه ما باید تلاش کنیم تا بخش خصوصی واقعی بازیگر اقتصاد کشور باشد و همانند بخش خصوصی لوازم خانگی وارد بازار شوند که این امر برای اقتصاد ایران نجات بخش است.

    برچسب ها