عصر خودرو

بهسازی و نوسازی پالایشگاه‌های پارس جنوبی در دستور کار است

عصر بازار- مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: نوسازی و بهسازی تأسیسات، تجهیزات و قطعات کلیدی پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی در دستور کار ویژه قرار گرفته است.

بهسازی و نوسازی پالایشگاه‌های پارس جنوبی در دستور کار است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، احمد باهوش گفت: در حال حاضر، بخش بسیار عظیمی از انرژی کشور به همت و تلاش متخصصان و کارکنان مجتمع عظیم گاز پارس جنوبی گره خورده و این مهم یک افتخار بسیار بزرگ است.

    مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی افزود: تولید و فرآورش حداکثری گاز و محصولات جانبی در پالایشگاه‌های مجتمع همواره باید حفظ شود و همسو با این اصل مهم، نوسازی تأسیسات، تجهیزات و قطعات کلیدی پالایشگاه‌های مجتمع در دستور کار ویژه قرار گرفته است.

    باهوش در ادامه، با اشاره به اولویت‌های نخست پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی در جهت نوسازی و بازسازی، تصریح کرد: در زمینه برق، مکانیک و ابزار دقیق واحد عملیات و فرآیند مهندسی بصورت بسیار جدی و دقیق وارد عمل شده و نیاز‌های تمام واحد‌ها را بررسی کرده و این حرکت به صورت بسیار دقیق و برنامه‌ریزی شده، در حال انجام است.

    وی بیان کرد: تاکنون با اقدامات نوآورانه و کارآمد متخصصان و کارکنان پرتلاش مجتمع گاز پارس جنوبی کار‌ها را مدیریت کرده و نگذاشته‌ایم هیچ گونه خللی در روند تولید حداکثری و پایدار گاز وارد شود و سعی کردیم که سیستم‌ها را مطابق با تجهیزاتی که وجود دارد، به‌روز کنیم و همسو با همین اصل، برنامه‌های بسیار شاخص و مهمی را برای ارتقای پالایشگاه‌های این مجموعه در دستور کار داریم.

    باهوش تصریح کرد: تجهیز همه پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی به فناوری روزآمد در کلاس جهانی، امری ضروری است و خوشبختانه در این مورد، کار‌های خوبی در این مجموعه بزرگ گازی کشور و خاورمیانه در حال انجام است

    برچسب ها