عصر خودرو

صادرات محصولات آرایشی کره‌جنوبی به ایران تسهیل شد

عصر بازار- مقامات کره جنوبی می‌گویند با توافق میان تهران و سئول، صادرات محصولات آرایشی کره جنوبی به ایران تسهیل شده است.

صادرات محصولات آرایشی کره‌جنوبی به ایران تسهیل شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، بعداز توافق میان تهران و سئول، تولیدکنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی ساخت کره‌ جنوبی آسان‌تر به بازار ایران راه پیدا می‌کنند.

    به نوشته روزنامه چوسان، وزارت غذا و امنیت دارویی کره جنوبی اعلام کرد که صادرات محصولات آرایشی و بهداشتی برای تولیدکنندگان کره‌ای به ایران تسهیل شده است.

    این وزارتخانه می‌گوید به زودی اقداماتی در راستای افزایش صادرات محصولات آرایشی به ایران انجام می‌گیرد. ایران و کره جنوبی توافق کرده‌اند در سال جاری، غرفه‌های تبلیغاتی محصولات کره‌ای به راه بیاندازند تا از آن طریق محصولات آرایشی کره را معرفی کرده و به فروش برسانند.

    خبرگزاری رویترز هم ماه گذشته با بیان اینکه ایران بزرگترین بازار محصولات آرایشی در خاورمیانه است، نوشت شرکت‌های فرانسوی به دنبال افزایش حضور در ایران هستند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها