عصر خودرو

یک کارشناس بازار سرمایه:

بازار رو به رشد است

معدنی‌ها در کف قیمتی هستند

عصر بازار- محسن شهیدی گفت: بهای سنگ آهن و فلزات چندان با افت مواجه نخواهند شد و این موضوع می‌تواند نشان دهنده سودآوری شرکت‌های فعال در این حوزه باشد.

بازار رو به رشد است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایلنا، محسن شهیدی در پاسخ به این پرسش که با توجه به رشد قیمت‌های جهانی فلزات آیا فلزی‌ها و معدنی‌ها می توانند لیدر بازار سرمایه شوند؟ ، اظهار داشت: هم اکنون معدنی‌ها به لحاظ قیمتی در کف هستند اما قیمت‌های جهانی می‌تواند به سودآوری این حوزه کمک کند.

    وی افزود: اما این موضوع که آیا نرخ ها می‌توانند ثابت بمانند یامجددا بازگردند نیاز به تحلیل بین‌المللی دارد.

    این کارشناس بازار سرمایه با اشاره به افزایش نرخ‌های شرکت‌های معدنی طی هفته‌های گذشته گفت: بهای سنگ آهن و فلزات چندان با افت مواجه نخواهند شد و این موضوع  می‌تواند نشان دهنده سودآوری شرکت‌های فعال در این حوزه باشد.

    مدیر عامل کارگزاری امین آوید در پاسخ به این پرسش که وضعیت خودرویی‌ها را چطور ارزیابی می‌کنید؟ ، افزود: با توجه به حساس بودن این حوزه خیلی نمی‌توان در مورد آن نظر داد .

    وی در مورد افق بازار سرمایه نیز خاطر نشان کرد: بازار خوبی خواهیم داشت و با توجه به رشد 27 تا 28 درصدی شاخص‌ها در قبل از عید پیش بینی رشد را در سال جاری نیز خواهیم داشت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها