عصر خودرو

چهارمین جشنواره دانش در بانک تجارت برگزار شد

عصر بازار- بانک تجارت، چهارمین جشنواره دانش را با موضوع " بررسی عوامل موثر در فرآیند آموزش " برگزار کرد.

چهارمین جشنواره دانش در بانک تجارت برگزار شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، در این جشنواره، دکترعادل آذر رئیس مرکز آمار ایران ، پرفسور فتحی واجارگاه استاد دانشگاه شهید بهشتی ایران ، دکتر سیدحمید پورمحمدی معاون توسعه امور تولیدی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و محمدابراهیم مقدم ، مدیرعامل بانک تجارت در خصوص عناوینی چون مولفه های اقتصاد مقاومتی ، لزوم آموزش و توسعه منابع انسانی و اولویت های کاری در حوزه ی اقتصاد به سخنرانی پرداختند .

    دکترعادل آذر اقتصاد مقاومتی را اساس برنامه ششم توسعه دانست و گفت : ساختار مدنظر نظام و مقام معظم رهبری در  اقتصاد مقاومتی شامل مولفه هایی چون مردمی بودن ، عدالت محوری ، درون زا بودن ، برون نگری و دانش بنیان بودن  است .

    از دید رئیس مرکز آمار ایران ، اقتصاد به شرطی مردمی خواهد بود که برآمده از مردم بوده و دولت تنها کار هدایت و اجرا را برعهده داشته باشد . وی  با بیان اینکه متوسط رشداقتصادی پیش بینی شده در برنامه توسعه ششم در حدود هشت درصد لحاظ شده تاکید کرد : این رشد نباید صرفا رشد اقتصادی بدون درنظر گرفتن طبقات محروم جامعه باشد بلکه این امر باید منطبق بر مولفه ی عدالت محوری باشد .

    دکتر سیدحمید پورمحمدی ، معاون توسعه امور تولیدی سازمان مدیریت وبرنامه ریزی ، ضمن بیان این موضوع که بانک تجارت از بانکهای پیشتاز در حوزه های مختلف صنعتی ، کشاورزی  و تجاری است ، گفت: از آنجا که  امسال نخستین سال اجرای برنامه ششم توسعه و از سوی دیگر سال اقدام و عمل به برنامه های اقتصاد مقاومتی است ، نهادهای پولی و مالی کشور در نقش موتور محرکه اقتصاد باید وضعیت اقتصاد کشور را از حالت رکود به رونق ، تبدیل کنند .

    محمدابراهیم مقدم ، مدیرعامل بانک تجارت نیز موضوع نیاز به آموزش در سطوح مختلف را در بانک ضروری دانست و گفت : عدم استمرار در یادگیری و تکیه بر آموخته های پیشین، موجب می شود که سازمان پویایی لازم را نداشته باشد. در سازمان یادگیرنده ای مثل بانک، مدیران و روسا خود را موظف می دانند که به پرسنل جوانتر تجربیات و آموخته های خود را منتقل کنند. اگر در سازمان امکان به روزرسانی دانش وجود نداشته باشد ، تطبیق سازمان با فناوری های نوین و استاندارد های جهانی امری ناممکن می شود .

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو