عصر خودرو

سنگاپور برای تامین مالی پروژه های دریایی ایران تفاهم همکاری امضا کرد

عصر بازار- هلدینگ «کیم هنگ» سنگاپور با امضای یادداشت تفاهمی با صندوق توسعه صنایع دریایی اعلام آمادگی کرد تا سقف ۴۰۰ میلیون یورو در چند مرحله، برای تامین مالی پروژه های دریایی همکاری کند.

سنگاپور برای تامین مالی پروژه های دریایی ایران تفاهم همکاری امضا کرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از صندوق توسعه صنایع دریایی، این تفاهمنامه امروز (دوشنبه) از سوی «مهرداد مظفری» مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دریایی و «کلوین تان» مدیر منطقه ای هلدینگ «کیم هنگ» سنگاپور، به امضا رسید.
    مدیر منطقه ای هلدینگ «کیم هنگ» گفت: دو طرف متعهد شده اند با استفاده از مزیت های یکدیگر و به صورت مشترک، همکاری های دو جانبه ای را در زمینه ساخت شناورهای خدمات رسانی به سکوهای نفتی، جرثقیل های دریایی، شناورهای حمل فرآورده های پتروشیمی و ساخت شناورهای فایبر گلاس و آلومینیمی اجرا کنند.
    وی اضافه کرد: در تفاهمنامه هلدینگ کیم هنگ سنگاپور و صندوق توسعه صنایع دریایی بر استفاده حداکثری از توان ساخت داخل تاکید شده است.
    بر پایه این تفاهمنامه، قرار است هلدینگ کیم هنگ، بسته ای از خدمات قابل اجرا در زمینه صنایع دریایی را به صندوق توسعه صنایع دریایی ارایه کند.
    صندوق توسعه صنایع دریایی، یک شرکت تخصصی دولتی نسل یک و وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها