عصر خودرو

معاون شهردار تهران:

بانک شهر از بانک‌های توانمند کشور است

عصر بازار- معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان این که بانک شهر از بانک‌های توانمند کشور است، گفت: اطمینان دارم با توانمندی این بانک و کارکنان آن ، بهترین خدمات در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب تهران، به مردم ارائه خواهد شد.

بانک شهر از بانک‌های توانمند کشور است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، مجتبی عبداللهی با بیان این‌که مجموعه نمایشگاه آفتاب،  آرزویی برای شهر تهران و کشور بوده است  تا مجموعه ای ویژه بتواند خدمات لازم را  در زمینه نمایشگاهی به مردم ارائه کند، گفت: کاهش و بهبود وضعیت حمل و نقل، از آثار مشهود خروج نمایشگاه از داخل شهر تهران است.

    وی با اشاره به حمایت مالی بانک شهر از احداث مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب، گفت: بانک شهر یکی از بانک‌های توانمند کشور است و از قابلیت‌های بالایی به لحاظ  مالی و فنی و همچنین سیستم نرم افزاری و خدمات دهی، برخوردار است.

    معاون شهردار تهران تصریح کرد:  ادامه داد: با توافقی که در برگزاری این نمایشگاه، با بانک شهر صورت گرفت، این بانک با تمام توان و با برنامه ریزی  مناسب، حضور یافت و هیچ مشکلی در خصوص سیستم نرم افزاری و ارتباط با شبکه بانک شهر شاهد نبودیم.

    عبدالهی افزود: اطمینان دارم با توانمندی این بانک و کارکنان آن بهترین خدمات در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب تهران، به مردم ارائه خواهد شد.


     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها