عصر خودرو

معامله بیش از ۴۳ هزار تن فولاد به صورت سلف

عصر بازار- روز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه، ۴۳ هزار و ۱۸۰ تن انواع ورق فولادی شرکت فولاد مبارکه اصفهان وصنایع هفت الماس و سبد تیرآهن شرکت ذوب آهن اصفهان به صورت سلف و ۱۰ کیلو گرم شمش طلای معدن موته در تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران داد و ستد شد.

معامله بیش از ۴۳ هزار تن فولاد به صورت سلف
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، 125 هزار و 500 تن انواع ورق شرکت فولاد مبارکه اصفهان در سیستم معاملات مچینگ به ثبت رسید.

    براساس این گزارش، 2 هزار و 400 تن قیر شرکت های آترا کران انرژی، پویندگان فن و تجارت بین الملل و مهر پارسیان در تالار صادراتی بورس کالای ایران مورد معامله قرار گرفت.

    این گزارش حاکی است، 2 هزار و 987 تن قیر، 4 هزار تن وکیوم باتوم، یک هزار و 100 تن گوگرد، 7 هزار و 746 تن مواد پلیمری در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی معامله شد.

    تالار محصولات کشاورزی در این روز شاهد معامله 6 هزار تن شکر سفید شرکت قند و شکر دعبل، امیرکبیر، کشت و صنعت دهخدا و کشت و صنعت فارابی و یک هزار و 300 تن روغن اندونزی بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها