عصر خودرو

روز گذشته رقم خورد؛

بازار داغ وکیوم باتوم

عصر بازار- معاملات محصولات شیمیایی روز گذشته با آرامش دنبال شد، اما وکیوم باتوم بازار داغی داشت.

بازار داغ وکیوم باتوم
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، عرضه 200 تنی آمونیاک مایع پتروشیمی شیراز به میزان 150 تن تقاضا داشت و با قیمت پایه 888 تومان مورد معامله قرار گرفت.

    اسیدنیتریک پتروشیمی شیراز هم به میزان 40 تن با قیمت 652 تومان خریداری شد.

    در همین حال پتروشیمی شازند ایزوبوتانول، منواتانول آمین و پلی بوتادین رابر 1220 را عرضه کرد که پلی بوتادین رابر و ایزوبوتانول وارد سیستم مچینگ شدند.

    منو اتانول آمین این مجتمع هم به میزان 66 تن با قیمت پایه 3 هزار و 480 تومان به فروش رسید.

    همچنین استایرن بوتادین رابر روشن 1502 و تیره 1712 پتروشیمی تخت جمشید نیز عرضه شد که با استقبال از سوی معامله گران روبه رو نشد.

    در همین حال بازار وکیوم باتوم مانند هفته های گذشته داغ بود، به طوری که عرضه 12 هزارتنی پالایش نفت بندرعباس 35 هزار و 500 تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا 482 تومان و قیمت خرید آن هم 530 تومان رقم خورد.

    گوگرد کلوخه پالایش نفت بندرعباس هم به میزان 3 هزارتن با قیمت پایه 203 تومان مورد معامله قرار گرفت. لوب کات سنگین پالایش نفت تهران هم به میزان 10 هزارتن و با قیمت پایه 600 تومان و لوب کات سنگین این پالایشگاه هم به میزان 3 هزار و 500 تن با قیمت 616 تومان مورد معامله قرار گرفت.

    در همین حال معاملات قیر پاسارگاد تهران، اراک و شیراز شرایط آرام و عادی ای را طی کرد و با قیمت های پایه مورد معامله قرار گرفت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها