عصر خودرو

بانک انصار، میزبان سیزدهمین جلسه شورای راهبری حسابرسی داخلی بانک ها و موسسات اعتباری

عصر بازار- سیزدهمین جلسه شورای راهبری حسابرسی داخلی بانک ها و موسسات اعتباری با حضور دکترابراهیمی مدیرعامل بانک انصار، آقای محمدی معاون نظارت و بازرسی به همراه مدیران این معاونت و اعضای شورای مذکور برگزار شد.

بانک انصار، میزبان سیزدهمین جلسه شورای راهبری حسابرسی داخلی بانک ها و موسسات اعتباری
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، دراین نشست مدیرعامل بانک انصار ویژگی های سامانه یکپارچه حسابرسی مبتنی بر ریسک بانک انصار  و اهم اقدامات انجام شده در حوزه نظارت و کنترل بانک را تشریح کرده و ضمن تاکید بر پیش نگر بودن سامانه جدید حسابرسی این بانک، نقش اطمینان بخشی از کلیه فرآیندهای بانک را با تمرکز بر ریسک فرآیند، ویژگی‌ برجسته آن عنوان کرد.

    در این نشست،  آقای سلطان کریمی رئیس اداره حسابرسی داخلی با اشاره به اهمیت و ویژگی های نظام کنترل داخلی در محیط کسب و کار کنونی، نحوه استقرار نظام راهبری شرکتی و راه اندازی واحد حسابرسی داخلی در بانک را  بیان کرد وگفت :  اجرای عملیات حسابرسی داخلی در چارچوب یکپارچه (coso)، تدوین شیوه نامه جامع حسابرسی داخلی، استفاده از روش های نوین و مدل های جدید حسابرسی از نقاط برجسته و منحصر بفرد حسابرسی داخلی بانک انصار است.

    وی در ادامه به اهم اقدامات انجام شده واحد حسابرسی داخلی در محورهای حسابرسی داخلی، ارزیابی کنترل های داخلی، حسابرسی ریسک، حسابرسی عملیاتی و حسابرسی سیستمی پرداخت.

    شایان ذکراست که در این شورا علاوه بر مسئولین واحد حسابرسی داخلی بانک ها و موسسات اعتباری، نمایندگان نظارت سازمان بورس اوراق بهادار، رییس واحد حسابرسی داخلی شرکت بورساوراق بهادارتهران و نمایندگان حوزه نظارت بانک مرکزی عضویت دارند .                                                      

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها