عصر خودرو

طرح یاس بانک حکمت ایرانیان؛

قطار دیدی بود به راه افتاد

عصر بازار- همزمان با اعیاد فرخنده و بزرگ مبعث و شعبانیه ، از طرح یاس بانک حکمت ایرانیان در قالب طرح تامین جهیزیه و کالاهای ضروری رونمایی شد .

قطار دیدی بود به راه افتاد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، در ابتدای این مراسم دکتر عسکرزاده مدیرعامل بانک حکمت ، با اشاره به گزارشی از روند بانک حکمت ایرانیان خاطرنشان کرد : بانک حکمت یکی از بانک هایی است که همواره حرکت در مسیر و چارچوب قانون را بعنوان یک اصل مهم در نظر گرفته است .

    وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اقتصاد کشور بانک پایه است تاکید کرد : نظام بانکی ما متاسفانه در مسیر اصلی خودش نیست چراکه اگر غیر از این بود نباید دچار بحران می شدیم .در جهان امروز  کشورهای پیش رفته برای کنترل قیمتها ، نظام تورم با ثبات را در حوزه اقتصاد رعایت  می کنند . بدین معنی که تولیدکنندگان، نظام توزیع کالا و خدمات را مدیریت کرده و بر اساس نیاز بازار کالا تولید می کنند .
    وی افزود : تاکید مقام معظم رهبری برای خروج اقتصاد کشور از وضعیت فعلی توجه به اقتصاد بومی با فرهنگ و معرفت دینی است . در حال حاضر اقتصاد ما وارداتی است .
    وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تغییر و دگرگونی در حوزه اقتصاد جهانی افزود: در دنیای امروز اقتصاد مبتنی بر صنعت جای خود را به اقتصاد مبتنی بر شبکه داده است و ما با تکیه بر همین اصل مهم شبکه تجارت اجتماعی دیدی بود را با توان و تخصص صد در صد داخلی راه اندازی کردیم .
    وی تصریح کرد : در حال حاضر  تنها دو کشور آمریکا و چین دست به راه اندازی شبکه اجتماعی تجاری زده اند و بانک حکمت مفتخر است که با راه اندازی این شبکه اجتماعی نام ایران را بعنوان سومین کشور در این زمینه معرفی کند.
    وی با بیان اینکه بانک حکمت با طراحی این شبکه اجتماعی به سمت بانکداری ناظر بر بنگاهها حرکت کرده است افزود : یکی از مهمترین مزیت های این شبکه نسبت به نمونه های خارجی بانک پایه بودن آنست . از دیگر مزیت های مهم شبکه دیدی بود ، توزیع عادلانه کالا و خدمات در سطح جامعه است تا همه مردم با هر میزان دستمزد بتوانند از این شبکه خرید کنند .چراکه ما در این شبکه سطح توان خرید مردم را افزایش خواهیم داد .

    وی در پایان با اشاره به اجرای طرح یاس در سالی که آغاز و پایانش متبرک به نام حضرت فاطمه زهرا (س) می باشد افزود : اجرای این طرح همزمان با اعیاد مبارک مبعث و شعبانیه با هدف کمک به تامین جهیزیه و کالاهای ضروری کارکنان زحمت کش ارتش جمهوری اسلامی ایران برنامه ریزی شده است . در این طرح با ارائه دیدی کارت ،  یکهزار نفر از بستر شبکه اجتماعی دیدی بود ، به ارزش یکصد میلیارد ریال بهره مند شده و نسبت به خرید و تهیه سبد کالای مورد نیاز خود ، بصورت همزمان در هفت نقطه از یگانهای منتخب ارتش ج.ا.ا اقدام نمودند .
    دکتر عسکرزاده در پایان تاکید کرد :  انشاءا... به برکت وجودی این حافظان امنیت و صلح در کشور ، این پروژه ملی بتواند در خدمت رسانی به آحاد مردم کشور موفق عمل نماید .

    تغییرات بزرگ در راه است . . .           
    www.didibood.com

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها